Eau Thermale Avene | Cleanance Yüz Temizleme Suyu İnceleme

by - 12:22:00

Selam!

Eau Thermale Avene markasının yüz temizleme suyu hakkındaki yorumlarım için hemen aşağıya!


Bir önceki yazımda aynı markanın yüksek korumalı yağlı ciltler için güneş kremini yazmıştım.
Okumak için zıpzıp

Aynı kutunun içinden bir adet 50 ml.lik bu temizleme suyu çıktı.Hem güneş kremi hemde temizleme suyunun zamanlaması harika oldu.Çünkü bu iki ürüne ihtiyacım vardı.



                                                       

Ben bu ürünü makyajımı temizlemek için kullandım. Tabi ki gece yatmadan cildinizde makyaj olmasa bile dışarıda,evinizde cildinize bir çok kir,bakteri bulaşıyor.Uzun uzun jellerle yıkamaya üşendiğiniz bir zaman bir pamuk yardımıyla cildinizi temizleyebilirsiniz.
Bende yine pamuk yardımıyla makyajımı silmek için kullanıyorum.
Benim için en büyük test olan -hatta hepimiz için- suya dayanıklı maskaramı çok rahat çıkardı.
Gözümü asla yaktığını veya cildime sürdüğümde herhangi bir yanma yaşadığımı söyleyemem.
Ama bu yazıyı yazacağım için bugün çok zorladım maskara çıkarma konusunda.
Maskara bazı+normal ıslak yapılı bir maskara+suya dayanıklı maskara olarak 3 adım uyguladım kirpiklerime ve neredeyse 7-8 saat kirpiklerimdeydi bunlar.
Pamuğa birazcık üründen döküp kirpiklerimin üzerinde bekleterek belli belirsiz dairesel hareketler yaptım.
Sonuç suya dayanıklı maskarayı tek başına çıkarmasındaki kadar harikaydı ama kirpiklerimde hafif kalıntılar kaldı.Tekrar sildiğimde siyah parçalar gelmedi ama kirpiklerimde maskaranın sertliği çok hafif miktarda kalmıştı.
Cilt makyajında ise yoğun bir ten makyajınızı yine yapış yapış bir his bırakmadan güzelce temizliyor.
Braun yüz temizleyen makinayla -yazısı için zıpzıp- yıkarken fırçada çok hafif bir renk gordum ki bence o da güzelce silmeyi unuttuğum bir yerden kaynaklı. Tabiki yine derinlemesine bir temizlik beklemeyin.

Genel anlamda çok başarılı bir ürün. Ürünün içerisinde paraben yok ve markanın aslını oluşturan ''termal su'' bulunuyor.
Yağlı ve akneli ciltler için olmasına rağmen cildimde ekstra bir kuruluk yaşamadım ve ekstra bir sivilcelenme olmadı.

Benim için tek sorunu ambalajın ağız bölgesi.
Kapağını açtığınızda direkt olarak geniş bir ağzıyla karşılaşıyorsunuz. Ki ürün kontrolsüz bir harekette oldukça ziyan olabiliyor.

Bence artık şu termal sudan almalıyım hazır sıcaklarda yaklaşıyorken.


Eau Thermale Avene ürünleri ve daha bir çok üründe indirim var.Daha fazlası için




**Ürün firma gönderisidir fakat yapılan yorumlar ve fotoğraflar şahsıma ait olup,tamamen objektiftir.

Gelecek yazıda görüşürüz!


You May Also Like

5 yorum

  1. bunun jeli var bende bunu da mı alsam acaba beraber kullanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene formulu yenilemis neredeyse tum urunlerinin eczaneden testerini alip denemek en iyisi irem ablacim :)

      Sil
  2. avenenin çoğu ürününü seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parasinin hakkini veren kaliteli firmalardan biri. Ki iki elin parmagini gecmiyor boyle firmalar :))

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.