Yves Rocher | Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici İnceleme

by - 07:20:00

Selam!

Canım blogum ya. Korkunç bir sınav haftasının kalıntıları hala bendeyken üstüne bir Ramazan telaşı eklenince tamamen kendimden vazgeçmişim. Çok özlemişim yazı yazmayı..
O zaman hadi başlayalım!






Yves Rocher'yi kullanmayanımız kalmamıştır artık. Hele ki birden patlayıp karaborsa olan makyaj süngerinden sonra bir çok kişi bu Fransız firmanın bir kaç ürününe göz atmıştır.
Ürünlerinin hepsi bitkisel bazlı olan firma internet sitesinde de yazdığı gibi ürünlerinde kullanılan bitkileri kendileri yetiştirip kullanıyorlar.
Tabi Fransızların bu ucuz markası bizde yine uçuk fiyatlarda satıldığını es geçiyorum.
Zira online siparişleriniz mağazada alımınıza göre çok çok daha ucuz oluyor haberiniz olsun!



Maskaraya abanan biri olarak çift fazlı göz temizleyicileri benim için her daim favori. Bu yüzden tercihim yine çift fazlı bir üründen yana oldu.
Böyle sade ve şık ambalajlara bayılıyorum. Tabiki ürünün ağız kısmı ürünü pamuğa döktüğünüzde gereksiz ürün kullanmanıza engel oluyor. Kullanımı oldukça pratik bu yönden.


125 ml olan ürünün içerisinde ''Peygamber Çiçeği Suyu'' bulunuyor.
Yine çiçeksi bir kokusu var.

Ben iyice çalkaladıktan sonra , pamuğa döktüğüm ürünü gözlerimin üzerinde bir kaç saniye bekletiyorum ve belli belirsiz dairesel hareketlerle makyajımı çıkarıyorum.
Suya dayanıklı maskaralarımı da zahmetsiz çıkarınca senden başka almam dedim ama..
Çalkaladıktan sonra hemen pamuğa dökmeye çalışmalısınız çünkü ne kadar çalkalayıp homojen bir hale getirseniz bile hop hemen ayrışıyorlar. 
Elim ayağım birbirine dolanıyor. 

Ne kadar tıbbi bir ailem olsada içerik işinden cidden anlamıyorum.
Ama bunu önemseyenleriniz için içeriğini güzelce buraya bırakıyorum.

Seviyorum sevmesine ama pamuğa döktüğünüzde aşırı emiliyor sanırım çünkü sadece ben miyim bilmiyorum ama hafif nemli bir pamuk hissetmek istiyorum. Psikolojik olarak rahatım :D
Bir çok farklı pamukla denedim , sonuç yine aynı.
Belki az döküyorum biraz fazla dökeyim dedim bu seferde gözümün içine kaçtı haliyle yandı gözler -.-
Durulama gerekmez ibaresi var ürünün üzerinde. 
Ne kadar pamuk kuru gelse de bana , yağlı hissi gözlerimde kalıyor. Yağlı göz kapaklarım zaten var o yüzden hoop durulamaya.
Göz altlarımdaki minik yağ bezesi ise promosyonu.

Çift fazlı temizleyicilerde benim kullandıklarım arasında  Sephora zirveye oynuyor.
Bunun ise maskaraları çıkarma pratikliğini ve temizliğini beğendim ama sonuçları,fiyatı beni geri itiyor Yves Rocher mağazalarından.

Fiyatı : 29.90 

İndirim zamanları çok daha ucuza geliyor ama ben bir daha yakınıından geçmeyi düşünmüyorum. :/


Ürünü kullandıysanız yorum bırakmayı unutmayın!
 Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*





You May Also Like

12 yorum

  1. Çok merak ediyordum bu ürünü, kullanmakta olduğum çift fazlı makyaj temizleme suyunun formülü değişmiş yaktı kavurdu gözlerimi. Bunu al demişlerdi ama bi çekindim. Sayende detaylı bilgi sahibi oldum teşekkür ederim tatlı caadııı💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şöyle demeyin şımarıyorum yahu sonra :D Yani yalan yok buna vereceğin parayla çok daha güzel ürünler var piyasada. :**

      Sil
  2. Bende Sephoranınkini kullanıyorum gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bugüne kadar kullandığım hiçbir çift fazlı üründen memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda ideal temizlemeyi hicbiri saglamiyor. Ama o mukemmel urunu bulmakta cor zor.

      Sil
  4. Çift fazlı temizleyicilere geçemedim ben daha ama markayı biliyorum =)
    Sephora'ın ki daha cazip geldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecince cikamiyorsun hic gecme canims :D

      Sil
    2. Ahaha ben gecesiye kim bilir kaç fazlı çıkar Nisa 😂😂😂😂

      Sil
    3. Ahahah sen gecene kadar ben kac tane denerim. Hepsinden vazgeciririm seni yavrum 😂 :D

      Sil
  5. beğenmemene üzüldüm benim favori ürünlerimden kendisi indirim zamanı mutlaka bir tane alır atarım köşeye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisine , pratikligine bayildim ama su cabuk ayrismasi , yagli yikama hissi benim favorim olmadi bi turlu 😕

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.