Mac | Sheertone / Peaches Allık

by - 12:54:00

Selam! 

Ayy sonunda bloğumda en sevdiğim allığımı yayınlayabiliyorum.

Hadi başlayalım!


Akasya Avm'yi bilen bilir Mac görülmeyecek bir yerde değil aksine o ışıklarıyla gel buraya diyor.
Bende tabiki öyle yaptım.
Yine ukala bir MUA 'ya denk geldim tabi. ''Yüzümde duruşunu görmek istiyorum'' dedim. Pardon ama bokmuşum gibi kafasını başka yere çevirip umursamazca o allık fırçasını suratıma vurması bitsede gitsek dedim.
Ciddiyim insanların sorunu ne ?
Sephora,Gratis,Mac vs vs . Sonuçta sizde özelde belki de asgariye çalışıyorsunuz. Ulan neyin tribi?
Neyse dönelim allığa.



Mac 'in en vazgeçilmezi benim için bu ''Sheertone '' allıklarından 'Peaches'
Sheertone ise Mac'in en az renk veren ,doğal duran serisi.
Peaches ise tamamen bir turuncu.  


İstediğiniz fırçayı kullanın renk her türlü aynı oluyor.
Birden aşırı renk yerleştiremiyorsunuz yanağınıza. Artırarak yoğunluk sağlayabiliyorsunuz. Ki bu etrafta dolaşan 'allık mağdurları'ndan ayırıyor bizi. Yoğun bir turuncu olması sizi korkutmasın bu yüzden.
Ben yaz kış esmer/bronz olduğum için bende her daim harika duruyor demeyeceğim tabi ahah ama bronz tende tekrar tekrar baktırıyor kendine. Hafif bir kontürle , aydınlatıyla tadından yenmiyor.


Ne kadar mat bir allık olsa bile yanağınızda oldukça aydınlık bir görünümde gün boyu kalıyor.
Pigmentasyonu çok yüksek olmasa bile kalıcılığı oldukça yüksek. Ve yanakta kadifemsi bir dokunuş bırakmasına bayılıyorum.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Kimler Sever?
-Günlük mat ama aydınlık bir allık isteyenler.
-Oldukça doğal dursun ama yanaklarımda da renk olsun diyenler.
-Çabucak makyaj yapmak için makyaj çantasından asla çıkmayacak her şeyle uyacak bir allık isteyenler.
-Özellikle esmer/bronz iseniz.


Kimler Sevmez?
-Bir allığa bu kadar para dökmek istemeyenler tabiki. :D
-Aşırı yoğun pigmentasyonlu allık sevenler.
-Mat allık sevmeyenler.
-Aşırı beyaz tenliyseniz.



Yanağımdaki hafif kızarıklık yoğun göz makyajı yaptığım zamanlar en sevdiğim allık Peaches *.*



Fiyat : 73 lira 
Almak isteyenleriniz ve diğer MAC allıklara bakmak isteyenleriniz için zıpzıp


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler!

You May Also Like

16 yorum

  1. Öyle bi anlatmışsınki tam benlik hemen gidip almalıyım! dedim ama fiyatı aklıma geldi kızım saçmalama The Balm'dan 2 tane allık alırsın dedim hahah :D Güzel bir yazı olmus ama ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha ben daha kasada pisman olmustum ahahah iyiki donmemisim aman😂 Tesekkur ederim yavrum 💋

      Sil
  2. Yaa :D konuya yorum getirmeden duramayacağım. Evet asgari ücretle çalışıyorlar. Satışa göre prim alıyorlar. Bir çoğu yetmiyor diye ağlıyor ve içerde inanılmaz bir çekişme, kavga söz konusu. Bu kadar yeter sanırım :D sheertone serisinin pinch o peach allığı var bende de. Güzel gercekten. Aşırı beyazım iyi ki bunu almamışım💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru bilmisim bu kadar cirkinlesmenin baska aciklamasi yok yani. Gercekten sevimli bir MUA'yla vb calisanla tanismak istiyorum. 😃 Pinch o peach zaten ismi gibi 'cimdikle kizarmissin ' gibi bi renk. O da bende yok olurdu mesela 😊💋

      Sil
  3. rengi harika ama benim bütün mac allıklarım taşlaşıyor bir süre sonra almıyorum artık :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa benim su ana kadar olmadi hic,insAllah olmaz 😕 Cok uzuldum Irem ablacim..

      Sil
  4. This is such a beautiful natural shade, I love MAC products. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know in a comment on my blog and I'll follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  5. I love MAC products!!! Great post!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi there! Welcome to my blog!

      Sil
    2. Thank you for your comment on my blog! ;o)

      I follow you too on GFC!

      Have a nice weekend!

      xoxo Jacqueline
      www.hokis1981.blogspot.com

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.