Wet n Wild | Color Icon Tekli Far İncelemesi

by - 13:20:00

Selam!

Wet n Wild'ın bu rengareklerine hep beraber bakalım!



Şu sıralarda 'instagram makyajı' diye bir olay var bileniniz vardır.
Simli göz kapakları veya simli 'crease' olayı.
Tabiki ben bunları öyle şeyler için almadım.
Belki göreniniz olduysa kendi instagram sayfamda 'lip art' yapıyorum ve değişik tarzda videolar yapıyorum. Zira tek tip makyaj videolarından gına geldi. En iyisi tabiki ben değilim ama eğleniyorum be kendi kendime :D
Bu popçikleride bu tarz videolarım için almıştım.


@elitsalemcadisi



Bu tekli farlar(?) aloe ve hindistan cevizi yağı içeriyor.
Jel kıvamdalar. 
Rafta ilk gördüğümde hayatımda gördüğüm en güzel simler olduklarını düşündüm. Evet yaptım.
Wet n Wild ise bu ürünleri hakkında tabiki methiyyeler yazmış.

1-Kolayca sürülür.
2-Uzun süre dayanıklı.
3-Tek başına veya kombinasyon yaparak kullanın.

1.madde tamamen hikaye. 
2.madde ise dayanıklı fakat kullandıktan sonra silmek istediğinizde o simle yapışıyor ,çıkmıyor ve her yere dağılıyor. -.-
3.maddeye ise daha ilk madde de süremediğimiz için ulaşamıyoruz. 

Soldan sağa;

Altın sarısı : Brass
Mavi : Distortion
Mor : Binge

Bunlarla beraber toplam 7 farklı rengi var. 


Ya bu swatch almanıın rezilliğine bakar mısınız? 
Ürünleri deştim resmen tüm renk belli olsun diye. 
Simler ne kadar muhteşem gözüksede ambalajında, fırçaya almak istediğinizde simlerin aşırı dağınık olduğunu ve jel yapısının simlerinden çok daha fazla olduğunu anlıyorsunuz. Yüzeyindeki aşırı simler tamamen kandırmaca.
Zaten fırçaya yapışıyor ve uygulaması gittikçe zorlaşıyor.

Göz kapağında uygulamak istediğinizde asla kurumuyor,sabitlenmiyor ve göz kapağınız mahvoluyor. 
Hayırlı olsun. :D

Dediğim gibi ben kendi çabalarımla aşağıdaki fotoğrafın videosunu çekmiştim. Ama nasıl yaptım nasıl becerdim hala muamma.
Zaten işim biter bitmez kurtuldum hepsinden.

Nice lip artlarda beraber olalım isterdim ama yani.


İyiki  fiyatları uygundu da üzülmedim o kadar :/
3 lira

 Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*




You May Also Like

8 yorum

  1. bende de brass var ara sıra gözüme çok hafif uyguluyorum azıcık simden zarar gelmez :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Irem ablacim simli olsun iki lira fazla olsun :D

      Sil
  2. Çok güzel gözüksede sonu fiyasko. Yazı icin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fi-yas-ko 😂 Yorumun icin ben tesekkur ederiiim ! 💋

      Sil
  3. Simleri pek sevmesemde renkleri harika :)

    YanıtlaSil
  4. Nice colors, dear!
    Thanks for following my blog! I am now following you, too!
    Have a nice weekend!
    http://olaita-blogger.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.