Mac | Matte / Stone Ruj İncelemesi

by - 14:53:00

Selam!

Bu sıcak Ramazan günlerinde bir o kadar soğuk olan Stone ruju merak ediyorsanız hadi başlayalım!




İlk çıktığı zaman Whirl ve Stone ne rüzgarlar estirdi. 
Mağaza mağaza aradığım bu ruju değilde karaborsa olduğu düşünülen Whirl'ü daha çok sayıda buldum. Ki Whirl ise bana göre Kylie Jenner'ın dolgulu dudakları ve efektlerle o kadar güzel. Ona en çok benzeyen ruj ise Maybelline markasının Nude Nuance ruju.  İnternette kurcalarsanız görebilirsiniz.
Stone'a gelicek olursak.. 
Çoğu Mac mağazası Stone'un varlığından bi' haberdi. Mac çalışanlarına Stone'un varlığını kanıtlamaya çalıştım resmen. Sonuç olarak bulamadım. Nerede bulacağımı da bilmiyordum. 
Bir kaç ay sonra Almanya'daki kuzenimle karşılaşınca laf lafı açtı. 
Ve internette sıkıntı oluşmuş o Stone'u sipariş verince. İki adet Stone gelmiş.
Ahah tabiki bu gördüğünüz güzellik ta Almanya'dan kısmetimmiş :)
Eğer okuyorsa çok teşekkür ederim yavrum :***


Mac'in bu ünlü ruju gri alt tonlu bir soğuk kahve. Evet mat bir ruj. Ama Mac'in tebeşir gibi olan  Retro Matte serisi  değilde Matte serisinden.
Yani bir mat ruja göre oldukça kremsi ve kolay bir sürülüşü var.
Ruj koklamaya bayılıyorum ve bunun kokusu ha-ri-ka. Rahatsızım büyük ihtimal ama Mac rujların genel olarak kokusunu seviyorum evet :D

Kalıcılığı ortanın biraz altında. Alttan bir dudak kalemiyle desteklemeyi kesinlikle istiyor. Sürdükten sonra trasparan pudrayla sabitlerseniz daha mat ve kalıcı bir ruj elde ediyorsunuz yoksa bir şeyler yedikçe siliniyor.
Gerek renginden gerek ise yapısından dolayı dudak kusurlarını gösteriyor ve kurutuyor. 
Sürmeden dudaklar için peeling ve nemlendirme şart!


-Öncelikle ''Ayy çok güzel ne güzel ne harika'' diye düşünüp hemen almayın. Zira bazı tenlerde çok çiğ bir görüntü oluşturuyor.  Daha çok ölü dudak tabi. 
-Şimdi şöyle bir durum var makyaj kıyafet gibi bir şey değil. Kiloları var diye kimse kimseye şort giyme vs diyemez. Ama örneğin böyle rujlar için ne bileyim yeşil far için eğer sana yakışırsa sürmek en doğrusu bana göre. Ben beğendim sürerim diyerek neler görüyoruz sokaklarda.Gözünüzü seveyim. Bir insan neden çirkin olmak ister ki?

-Bu ruj sizi olduğunuzdan daha ''kanı çekilmiş'' :D göstereceği için bronzer/bronz allık yerine hafif pembe/şeftali bir allık nokta atışı olacaktır.
-Göz makyajınızda ise aşırı koyu renklere kaçmak sizi yine olduğunuzdan kötü gösterecektir. Daha aydınlık , belki altın / sütlü kahve dediğimiz renklerdeki farlar ya da sadece acı kahve bir göz kalemini hafif uygulamak en iyi sonuç olacaktır.
Ben ikinci seçeneği daha çok seviyorum.

-Tabiki Stone için de muadiller bulunuyor.

Bir kaç gün içinde mağazası açılacak olan NYX markasının mat rujlarından  ''Maison'' rengi birebir muadil gösteriliyor. Ama epey inceledim ve Maison'ın içinde daha az grilik daha çok kahvelik var.

Bir diğer muadil diye düşünülen  Emily 203 dudak kalemi.
Stone gün ışında kahve , flaşlı çekimde gri duran bir ruj. 
Emily dudak kaleminin nasıl göründüğü ise aşağıda. Emily yine Nyx gibi fazlaca kahvelik barındıran türden.
DÜZENLEME: GOLDEN ROSE 212 DUDAK KALEMİ İDEAL TONDA! 
Bu güzel tavsiyeyi yorum olarak bırakan okuyucuma teşekkür ederim :*



Şu an Mac'in internet sitesinde Stone hala var! 
Almak isteyenlere duyurulur.
Fiyatı : 58 lira

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :**



You May Also Like

20 yorum

  1. ben bu rengi çok yakıştırmadım kendime o nedenle almamıştım ama aklıma soktun cumartesi NYX'deki renge de bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asiri gri ,bende hala alisamadim surunce dudaklarima.. Nyx'i daha cok begenirsin ve cok sevindim fikir verebildigime 💋💋☺

      Sil
  2. Nice color!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you with GFC and G+ too!!!:)))
    Have a nice day!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın :) bana bu tonlar yakışmıyor :/

    YanıtlaSil
  4. rengi güzel fakat bana yakışmayan bir ton..

    YanıtlaSil
  5. I followed you back, my dear ♥♥♥ you have an amazing blog!

    innakeils.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. golden rose'un 212 numaralı dudak kalemi bu ruja uygun. bence bi bakın ama watsons'ta falan göremedim. ben golden rose standından almıştım. iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 212 . Tamam ilk firsatta online siteden bakiyorum. Tesekkur ederiiimm <3 :*

      Sil
    2. rica ederim bu arada golden rose'un kendi kalemlerinden emily olanlardan değil :)

      Sil
    3. Evet birebirler. Çok teşekkür ederim canım. İsmini göremiyorum ama Emily'nin kahveliğinden sonra çok çok güzel oldular. Öpüyorum :*

      Sil
  7. merhabalar arkadaslar dun akmerkez magazasına gıttım ruju almaya ruj fena bır kokusu var cok kotu ben mac daha evvel kullanmadım ama kokusu dısında rujun renklerı gayet ıyı ama buram buram kımyasal kokuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle:)
      Mac'in neredeyse tüm rujları aynı kokuda. Bu klasik siyah ambalajlı olanları. Hayvanlar üzerinde test yapması , kimyasal madde kullandığı bariz bir gerçek tabiki. Ama buram buram kimyasal kokuyor demek çok ağır bir itham . Zira kimyasal derken koruyucu maddelerini de bu kalıba koymuş oluyoruz :) Tabiki kendi düşünceniz ve çok haklısınızdır :)

      Sil
  8. yvesrocher marka ılede dun tanıstım dun ordan 2 adet ruj aldım rujları saatte bır tekrarlamak lazım ama ıcerıgınde kursun olmamasından dolayı aldım rımelını de aldım bakalım hayırlısı denemekte fayda var .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher yüzde 80-90 bitkisel içerikli bir firma evet. Ama yukarıda da dediğiniz gibi ''kimyasal'' kıstası Yves Rocher içinde geçerli çünkü ürünü kullanabilmek için var olması gereken kimyasal maddeler tabiki barındırıyordur :)
      Kurşun yok diye diğer maddelerden eklenmeyecek diye bir yorumda yapamayız tabiki :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.