Bi' İşler Peşindeyim | No.4 | Mat Ruj Nasıl Sürülür?

by - 04:15:00

Selam!

1-2 senedir mat rujların modası tabiki geçmiyor.
Ki geçecek gibi de durmuyor.
Ardı ardına hem ''high-end'' hemde ''drugstore'' markaların mat rujları piyasaya çıkıyor.
Hemde efsane renklerde.
The Balm,Mac,Pastel,Cecile ve son olarak Golden Rose.
Mac'in bir kaç özel üretim olmayan rujları dışındaki saydığım tüm markaların renkleri hatta kendilerini bulmak imkansıza yakın.Testerları bile kalmamış oluyor.
Ayy hele ki indirim zamanı.
Neyse çok konuştum asıl konumuza gelirsek ...
İstediğimiz mat ruju bulduk.
Rengini de bulduk.
ALIR ALMAZ SÜRDÜK.
AMA DUDAĞINIZIN ÇİZGİLERİNE DOLUP,KURUTTU.
İşte tam da bu yazımda o muhteşem rujları dudağınızda pürüzsüz nasıl tutabiliriz onu yazıcam.
O zaman hemen başlayalım!

ADIM 1


Rujunu sürmeden önce ilk adım PEELING. Yani dudaklardaki ölü deriyi cildindeki gibi arındırmayız.Pürüzsüz görünmesinin atlanmaması gereken adımı bu.
-Diş fırçanla bastırmadan dudaklarına peeling yapıyoruz.
-1 çay kaşığı beyaz/esmer toz şeker , 1 çay kaşığı bal ile ev yapımı peeling hazır.


ADIM 2

İkinci adım ise nemlendirme. 
Peelingi yaptık ama dudaklarımız hafif kurudu. Hemen en sevdiğin lipbalmımızı alıp dudaklarımıza sürüyoruz. Hem gece yatmadan da bunu yaparsan dudaklarımız sabah daha pembe ve pürüzsüz olucaktır. Ama yatarken tabiki renksiz kullanmalıyız yoksa yastık kılıfında sabah rengarenk uyanabilitemiz yüksek.
Ama çoğu lipbalm hatta hepsi yağlı yapısından dolayı mat rujun yapısını bozar.
Lipbalmını dudağına sürüp 1-2 dakika bekleyip fazlasını peçeteyle almak gerekiyor.


ADIM 3

Geldik son adıma.
Tabiki o severek aldığımız rujumuzu sürme sırası. Rujunla aynı ya da benzer tondaki dudak kaleminle dudağımızı çerçeveleyip sürersek hem ufak bir dudak kontürü hilesiyle daha dolgun ve net dudaklara sahip oluyoruz. :)


Umarım işinize yarar bir yazı olmuştur.
Sizin en sevdiğiniz mat rujlar veya peelingler neler?
Yorum bırakmayı unutmayın!

Öpücükler :**

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.