Neler Aldım? | No.3 |

by - 06:22:00

Selam!
Malum indirim zamani..
Peki ben nasıl yaralar aldım bu indirimden hemen aşağı!

YAZININ ŞARKISI

GRATIS

Gratis'te çok bi indirim yoktu açıkçası. Sadece ya Essence tamamen giderse ülkemizden!? korkusuyla toplayabildiklerim var. Birde Pastel markasının kaş jeline bakmıştım ama iyiki almamışım.


Essence Haul oldu biraz ama artık :)
Soldan sağa sırayla ;
-Lash Base / Maskara Bazı • 10 lira
-Compact Pudra • 8 lira
-Glossy Lipbalm / Framboazlı • 3 lira
- 03 Come Naturally Ruj • 8 lira
- 06 Barely There Ruj • 8 lira
- Velvet Matte 23 Ruj • 8 lira
Fişi kaybettim küsüratlarıyla yazamadım çok özür dilerim..

WATSONS


Pastel'i iyiki almamışım deme sebebim işte bu! Watsons'a geçtiğimde Rimmel London ürünlerinde %40 indirim vardı. 
Ve ve ve Armoni Park Outlet Watsons çalışanlarına BAYILDIM! Her konuda hemde. İlk defa bir Watsons mağazasında bu kadar rahat ve mutlu ayrıldım. Zaten teşekkür mailimi firmaya ilettim. Umarım ulaşmıştır.
-Scandal Eyes Xtreme Maskara •11 lira
-Lasting Finish Kapatıcı • 11 lira
Stokladığım kapatıcımın yazısı için zıpzıp
-Brow This Way Kaş Jeli • 9 lira
-Sun Shine Bronzer • 10 lira


-Orkid  Sensetive • 8 lira
Kotex yapısını naylona çevirince yeni alternatifler arıyorum bende..
-Beauty Formulas Genital Bölge Temizleyici Jel • 7.50 lira
-Colgate Max White • 10 liralık alışverişe 5 liraydı

FLORMAR


-Flormar mükemmel bir indirim yapmamıştı tabiki.  Yaz gecesi harika olacağını düşündüğüm bu gloss Supershine serisinden Light Beige • 10 lira


Benim tüm aldıklarım bu kadardı. 
Siz neler aldınız yorum bırakmayı unutmayın! 


Gelecek yazıda görüşürüz ! 
Öpücükler :*


You May Also Like

47 yorum

  1. Benimde maskara almam lazım buna da bakacağım :) Rujların renkleri de çok güzelmiş. Hepsini güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ve bayildim maskaraya denemelisin! :)

      Sil
  2. sun shine bronzerı ben de geçen ay aldım, çok memnunum , güzel seçimler yapmışsınız, güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cok sevindim biraz tedirginlikle almistim,calisanin onerisiyle :)) Cok tesekkur ettim!

      Sil
  3. güle güle kullan çoğu kullanıp sevdiğim ürünler .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sevdiysen guzel secimler yapmisim ablacim! Ilk defa deneyecegim urunler hadi bakalim :))

      Sil
  4. Thank you, Nisa for visiting and I am following you back. Have a great weekend!

    YanıtlaSil
  5. Hi dear!! Your blog is very nice! So, I following you now with GFC (n. 98). Follow me back, please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    YanıtlaSil
  6. Great haul for sure, I love Essence! :)

    Thank you dear for visiting my blog, I followed you back of course <3

    Keep in touch!

    YanıtlaSil
  7. Thanks =)

    Nice post, I like Essence and Rimmel =)
    I follow you back.

    YanıtlaSil
  8. Yay! I love your makeup babies! Would you be interested for a GFC follow for follow? Please always keep in touch, I would love to hear from you!

    Follow me @qingsstyle on Instagram and Twitter!

    Qing's Style

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know :*
    New post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    YanıtlaSil
  11. anche io sono una tua seguace numero 105

    YanıtlaSil
  12. Very interesting products. I like Essence's lipsticks.

    Kisses

    YanıtlaSil
  13. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    YanıtlaSil
  14. maşallah bişi bırakmamışın her şeyi almışııın :)

    YanıtlaSil
  15. You bought amazing cosmetics, dear, especially I really like these lipsticks from Essence :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Hello, thx for your comment now i´following your blog.
    Love the colors the lipstick
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  17. Ofcourse , I will :) Welcome to my blog!

    YanıtlaSil
  18. Tabiki canim , hemen geliyorum. Guzel yorumun icin tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  19. Güle güle kullan canım, rujların renkleri harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayildim en kisa zamanda paylasicam yazilarini :)

      Sil
  20. Ohh, biz azaltmaya çalışalım gelsin alışveriş yazıları :( ben yine hiç bişi almıcam ki zaten kullanamıyorum ilaçtan dolayı :D
    Güzel günlerde kullan Nisa'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yerim ya :D tamamen ihtiyac ihtiyac :D tesekkur ederim tugbacim :**

      Sil
  21. güzel günlerde kullanın :D

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.