Pantene | Argan Yağlı Elixir Saç Serumu/Kuru Yağ

by - 04:12:00

Selam!


Kuru yağlar heleki argan yağının senesiydi sanırım geçen sene.
Bende iki şişe bitirdiğim ürünle bu furyaya katıldım.
Ama bulabilirseniz argan yağının orijinal hali hepsinden bin kat iyidir bilginize.

O zaman başlayalım.







Dediğim gibi tonla bu tarz ürün piyasada dolanıyor.
Hepsini tek tek deniyorum.
Ama bundan iki şişe bitirdim.
Başka ürünü denemeye korktuğumdan çok büyük ihtimal.
Çünkü Elseve'in kuru yağını herkes orantısız şekilde çok beğensede benim saçımı acayip acayip ağırlaştırıp,yağlandırmıştı testerını denediğimde.


Ürün 100 ml.
Saçınıza bir ya da iki damla yetip de artıyor.
Sürekli renk değiştiren saçlarımın iki desteğinden biri bu üründü.
Hatta çoğu arkadaşım ''kızın saçı boyanıp duruyo hala parlıyo lan '' laflarına maruz kalmamdaki en büyük nedenlerden biri.
Ben hem duştan çıktıktan sonra saçımı taramak için hemde şekillendirdikten sonra son dokunuş dedikleri o olayı tamamlamak için kullanıyorum.
Ürünün etkisini zaten kullanır kullanmaz görüyorsunuz.Gözle görülür parlaklığı verebiliyor saçınıza.
Hemde kırık saç uçlarımı besleyerek güzelce onardı.



Sürekli geri döneceğim bir ürün.
Ama ikinci şişenin dibine geldiğimde o miss gibi kokusuna acayip farkedilir alkol kokusu geldi.
Formülünü değiştirmişler dicem ama bu kadar mı?
Biter bitmez başka bir ürüne geçmemin asıl sebebi bu.
Ama diğer üründe o kadar memnun etmeyince üzüldüm be.

13 liralık kuru yağ furyasında benim en beğendiğim ürün.

Yorum bırakmayı unutmayın.
Gelecek yazıda görüşürüz!

Öpücükler :*



You May Also Like

3 yorum

  1. Ben de severek kullanmıştım bu yağı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan yapi degistirdiler herhalde ya , elseve'in yagindan nefret ediyorum. Tekrar geri gelse ne guzel olur.

      Sil
  2. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.