The Balm | Mia Moore Ruj İncelemesi

by - 03:58:00

Selam!

Kıpkırmızı bir yazıyla hemen başlayalım!



The Balm markası bildiğiniz gibi Gratislerde satılıyor. Bir kaç yıl önce hayatımıza oldukça oldukça uygun fiyatlarla girmişti. Mesela ben çift taraflı far fırçasını indirimsiz 18 liraya almıştım.Ki şimdi indirimli 18'e bulanı öpüyorlar.
Ne güzel The Balm en ucuz bizde oleey! derken her indirim zamanı katlanan fiyatlarıyla yüzleşince ve birde popülerliği artınca şişirilen fiyatlardan sonra indiriminden bile pek bir şey alınamaz halde. ( Evet döviz dolar gümrük bende biliyorum fiyat artışını ama yani nasıl bir artış)


Bende indirim zamanı güzel kırmızı ruj arayışlarımda ilk bu ruju almıştım. Sonra Pastel 09 geldi peşinden.
Çok fazla yaz yaz bitmez bir etkisi özelliği olmadı benim için.


Genel olarak bakacak olursak mat bir ruj Mia Moore. İlk başta sürerken hafiften zorlansanızda daha sonra dudakta yağ gibi kayıyor. Bir kaç saniye sonra ise dudağınızda ''Nane yağı''ndan dolayı bir serinlik ve hafif karıncalanma hissediyorsunuz.
Zaten mis gibi tatlı nane kokuyor.
Turunculuk barındıran bir kırmızı.Kesinlikle mat dediğime bakmayın ! Fazlasını dudaktan almadıkça sabitlenmesini beklemek hata olur.Hele ki her yere bulaşma yeteneği varken. 
Kalıcılığı 10 üzerinde 3.5 veririm.Bir şey yediğinizde çatalda olduğu gibi duruyor bütün ruj , sanki çatala ruju sürmüşsünüz gibi :D Dudaktada hafif hafif rengi kalıyor saatler ilerledikçe

Oldukça ilgi çekici bir renk.Ben burdayım diye bağıranlardan.Ama biz Heroine'i bile bağrımıza basmış kadınlarız :)
Bunu bir kaç blog Russian Red'e muadil göstermiş.Kahkaha attım.
Russian Red'in kırmızısı bundan kat kat yoğun ve soğuk tonda.
Mia Moore ise bildiğin ateş kırmızısı.

Yine The Balm 'ın paletlerinden Balm Jovi'deki ''Vanilly'' rengini bununla eşleştiriyorlar. Vanilly daha çok lipbalm tarzında ve Mia Moore kadar yoğun bir kırmızı rengi vermiyor dudaklara.

Ne tekrar alırım dediğim ne de anca kurtuldum dediğim bir ruj.
Ama The Balm'ın bana göre en vasat ürünleri bu ruj serisi.


Geçen yaz indirimden 19-20 lira gibi bir fiyata almıştım.
Normalde fiyat: 28-30 lira civarıydı

#lipstickjunkie olarak ruj denemeye devam!

Gelecek yazıda görüşürüz! :*


You May Also Like

2 yorum

  1. rengini sevdiğim bir ruj ama elim çok gitmiyor yapısını çok sert buldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icinde surerken surdukten sonra rahat etmedigim rujlardan . :/

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.