Watsons | Siyah Nokta Burun Bantları

by - 06:31:00

Selam!

-Hepimizin aynanın önünde dakikalarını harcadığı
-Tamamen kurtulduğunuzu sandığınız anda tekrar aynı yerde beliren
-Cildimizi onunla uğraştıkça mahvettiğimiz 

 SİYAH NOKTALAR!





Öncelikle hiç gerektiği gibi siyah nokta bandı kullanmamıştım.
Bu ilk deneyimim o yüzden herhangi bir karşılaştırma yapamayacağım. Ama bunlar bitince yenilerini denemeye devam edeceğim.
Watson's markasının kendine ait 3-4 farklı siyah nokta bandı var.



Bu yazıdaki derinlemesine temizleyici olan.Açıkçası özellikle bu ürünü aldım. Eğer derinlemesine temizliyor dediği ürünü işe yaramazsa diğerleri para kaybıdır değil mi?



Paket içerisinde 10 adet burun bandı var.
Uygulama zamanı olarak düşünürsek; haftada bir duştan çıkınca uygularsınız -sadece burnunuza- yeterli ürün miktarı.



Ben sıcak suyla gözeneklerimi iyice açtıktan sonra cildimdeki nemi hafifçe aldım.
Aslında burnunuzu temizledikten sonra ıslatıyormuşsunuz. Ben burnumu hafif nemli bıraktım daha sonra bandı yapıştırıp üstten bandı ıslattım.
Tabi kutunun üstünde sadece burnunuzu ıslatmanız yeterliymiş.Benimki sadece hızlı okumamdan kaynaklı saflık :D


Burun için genişçe bir şekli var.
Arkasındaki jelatini çıkardığınızda burnunuza yapıştırıyorsunuz.

Ürünle ilgili epeyce yorum okudum sözlüklerde.
Sevmeyeni de sevenide var işe yarayıp yaramadığını anlayamayanda. Kafalar karışık.
Açıkçası ben yanlışlıklada olsa iki tarafıda ıslattığım için etkisinin çok daha büyük olması lazımdı.Evet burnumdaki çoğu siyah nokta gitti.Yüzeyde olanlar özellikle. 
Dediğim gibi hiç burun bandı kullanmadım bilinçli olarak ama bildiğimden emin olduğum bir şey varsa o da burun bantlarının cildinizdeki siyah nokta yoğunluğuna göre performans gösterdiğidir.
Derinlerdeki siyah noktaları çıkaramadığımız için evdeki çabalarımızla zaten 150-200 liraya cilt bakımları fiyatları.
Benim burnumda aşırı siyah nokta yok. Kaldıysada bir kaç tane kaldı o da derinlerde cidden müdahale istiyorum diye . EDIT- UFAK BIR ARASTIRMADAN SONRA DUSTAN SONRA KILCAL DAMARLAR DAHA HASSAS OLDUGU ICIN COK ZEDELEMEMEMIZ GEREKIYORMUS. DUSTAN SONRA BURNUNUZU SIKARKEN BIRAZ DAHA DIKKATLI OLMAK GEREKIYOR!

Ama ürünün gerçekten rezil tek tarafı cildimde kalan yapışkanlar. 
Ha bir de şeftali tüyleri de güzelce alıyor.Tabi bu benim için bir sorun değil.

Aşağıdaki fotoğraf uygulamadan sonra bana kalanlar.Tiksinenler olabilir tabiki o yüzden net görebilmek için etkiyi fotoğrafın üstüne tıklayıp fotoğrafı büyütün.


Gerçekten yerin dibine sokan yorumlara nazaren o kadar kötü bir ürün değil.Hele ki fiyatına göre bakarsak.
Fiyat:7 lira

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

6 yorum

  1. Öncelikle yazının şarkısına bayıldım bu aralar hep bu şarkıyı dinliyorum ben de :)) Burun bantlarının performansları aynen dediğin gibi kişiden kişiye değişir ben de ortalama hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum.Bu keyifli yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende bayilana kadar dinliyorum :D yaziyi sevmene cok sevindim ve bir burun bandinin 17 lira olmasi imkansiz. Olmamali :D

      Sil
  2. Bende bir kaç markanın burun bandını kullandım ama hiç biri kalıcı çözümler değil tabi. Ama senin verdiğin püf nokta hoşuma gitti bende bir daha duştan sonra kullanacağım bakalım belki daha etkili olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle Bim'deki burun bandini cok merak ediyorum. Zaten ayni mantik onemli olan uygun fiyatlinin guzelini bulmak bence :) Dustan cikar cikmaz gozeneklerin kapanmadan yapistir hatta banyoyi paketleri acik birak cikar cikmaz yapistir :)

      Sil
  3. Bence açıklaman ve sondaki foto olayı özetliyor. En kısa zamanda alacağım canım. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun tekrar kullandim burnumun kosesindeki kucuklere kadar temizledi. Onemli olan olu deriyi temizleyip gozenekleri iyice acmak. Yorumun icin tesekkur ettim canim :) :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.