Maybelline | Brow Satin Duo Kaş Kalemi İncelemesi

by - 13:33:00

Selam!

En son H&M kaş kalemini denemiştim. Yazısı için zıpzıp

ABH Brow Wiz ülkemizde etin kilosuyla aynı düzeyde fiyat artışında olduğu için piyasadaki kaş kalemlerini deneme hırsına düştüm.Siz düşmeyin.



Maybelline Brow Satin piyasada klasik kıytırık kaş kalemlerinden sonra kaş kalemi severlerine mutluluk getirdi.Şimdi hakkını yemeyelim.


Ama renk seçenekleri olarak çok az. Hani kendinizi bir genellemeye maruz bırakarak almak zorundasınız.
3 farklı seçeneği var.
-Dark Blonde
-Medium Blonde
-Dark Brown

Eğer benim gibi esmer ve siyah kaşlarınız varsa ilk bakışta bu kahverengi bana nasıl olsun?!? diyorsunuz. Ama bir tık koyusuda Emrah kaşlarına davetiye olduğu için özellikle esmerler için söylüyorum kahverengi durmuyor.
Bu serinin bir diğer ürünü sabitleme maskarası yurtdışında olmasına rağmen ülkemize gelmedi daha.Zaten yurtdışındaki bloggerlar/vloggerlar o ürünü çok fazla beğenmemişler.Bende Wet n Wild Şeffaf Kaş Maskara'mla mutluyum zaten :D

İki taraflı bir ürün. Bir tarafıyla kaşınızı şekillendirirken diğer tarafındaki kaş farıyla boşlukları dolduruyoruz.
Kaş şeklinizi çizmeye yarayan kalem tarafı asansörlü kalemlerden.


 İnce uçlu olması normal kalem formlu ürünleri kullananlarınız için çok zor olucak.Çünkü çok daha kolay hareket edebiliyorsunuz.Yapısı bildiğimzi kalemlerden daha sert olduğu için kaşınızı doldururmak için dokundurduğunuz anda tüm rengi vermiyor. Aşırı basınç uygularsanız aşırıya kaçmış bir renk ve kırılmış bir uç size hediye kalıyor.


Diğer tarafı aplikatör uçlu bir kaş farı. Kaşlarımıza şeklini verdik sıra doldurmada. Veya kaşlarınızın belli bir şekli var sadece hafif boşlukları doldurmak istiyorsunuz o zamanda bu aplikatör tarafı size yardım ediyor. 
Aplikatörü orta kısma doğru ittiğinizde haznedeki far basınçla aplikatöre yöneliyor.Eğer aplikatördeki far azalırsa yenilemeyi bu şekilde yapmayı unutmayın.

Kaş doldurmada en önemli nokta kaşınızı kavis yerinden doldurmaya başlayın derdim klasik bir kaş kalemi olsaydı. Ama bu ürün o kadar ideal uygulamayı sağlıyor ki size nasıl kolaysa öyle kaşınızı doldurabiliyorsunuz.

En sevdiğim özelliği ise asansörlü kalem tarafının ince olması. Bu yüzden sivri kavisli kaşlarımı çok kolay bir şekilde yuvarlak hatlara döndürebiliyorum.
Hatta arkadaşlarım bu ürünle doldurduğum kaşlarımı doğal kaşlarımı bulduğumu söylediler.Hayır demek ki diğer kalemlerle Kahtalı Mıçı gibi geziyordum.Yıkıldım şuan.
EDIT: +Gamze Çelikdemir 'de okuduklarima gore bazi kisilerde kas dokmus. Bende boyle bi sorun olmadi

Ürünü genel anlamda çok beğendim.Tekrar gözüm kapalı alırım. Ama keşke bir kaş tarağıda olsaydı.Açıkçası kalem-fırça ikilisi kalem-far ikilisinden çok daha işe yarar.Ve çok daha pratik. Kalem-fırça ikilisinden yine böyle ince uçlu bir kaç tane kalem gözüme kestirdim tabiki yine o yüzden biter bitmez onlara koşacağım.
Ama siz bu ürünü göz ardı etmeyin.

Fiyatı :18.90  Bu yüzden indirim zamanı almayı unutmayın!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.