Nars | Kamchatka Tekli Far İncelemesi

by - 05:04:00

Selam!

Yakın zamanda makyajtrendi.com 'dan merak ettiğim ürünlerden oluşan bir alışveriş yaptım.
Diğer ürünlerinde yazısı gelicek ama bugünün marjinali sadece Nars'ın tekli farlarından Kamchatka








Öncelikle Nars'ın ambalajlarından genel olarak tam da şarkıdaki gibi ''i hate you i love you'' kafasındayım.
Aşırı şık bir ambalajı var , dokusu vs ama leş gibi kirleniyor hemen. Parmak izlerinden hemde sadece. Makyaj çantasına düşen bir Nars ambalajı tanınmamış halde bulunabilir. :D


Kamchatka makyajtrendi.com 'da 200 lira ve üzeri alışverişe hediye olarak veriliyordu.
Tam boy olması özellikle ilgimi çekti. Zaten 200 liralık bir alışveriş yapacaktım neden şimdi olmasın diye düşünüp kaptım bende bir tane.
Keşke almasaymışım.


Ürünün ambalajının içerisinde minicikte bir ayna bulunuyor. Çantama koca koca aynaları atmaktansa bunu atmak daha kolayıma geliyor.Bu boyda çanta aynası bileniniz bulanınız varsa hemen yoruma yazın! :)


Kamchatka mavi alt tonlu bir mor. 
Ürün 2.2 gr. Ve 12 ay ömrü var. Sürekli kullanılacak bir renk olmadığı için kullanım süresi ideal.
Ne kadar mat bir far olsa da içinde gizlice çok hafif gümüş ışıltılar barındırıyor.


Siparişimin kargosunu beklerken bu far ile yapacağım dumanlı göz -smokey eye- makyajlarını düşünüp durmuştum. Koyu bir dumanlı makyaj için tüm göz kapağıma uygularım vs vs.
Far tam bir fiyasko.
Pigmentasyonu,dokusu,yumuşaklığı harika.
Ama tozutması yok mu! Tek tozuttuğu için bu kadar hayal kırıklığı yaşamadım tabiki.Sorun tamamen şu ; DAĞILMIYOR.
Gözünüze yerleştirdiğiniz yerden bir adım kımıldamıyor. Gözünüz alev alana kadar karıştırın bana mısın demiyor.
Belki ben beceremedim dedim her türlü fırçayla denedim. YOK. 
Aksine dağıtmaya çalıştıkça var olan net rengini göz kapağından siliyorsunuz. 
Bazlı bazsız hiçbir farkı yok. 
İlk defa bir Nars farı kullandım ve iyiki rengine kanıp para verip almamışım diyorum.
Tamam size burda satırlarca Nars harika bir marka ben buna çamur atamam diye yazabilirim.
Ama bu ürün olmamış be güzel kardeşim. Hayır dağılmayınca gözünüzden silmek istiyorsunuz bu seferde çıkmıyor.
Aranızda Nars'ın başka tekli farlarından kullananınız var ise aynı sorun sizde de var mı yorum yazar mısınız?



Fiyatı : 80 lira

Umarım ilerleyen zamanlarda anlaşırım bu ürünle çünkü rengine bayılmıştım :(

Gelecek yazıda görüşürüz :*

You May Also Like

3 yorum

  1. çok ilginç ilk defa duydum böyle bir nars ürünü çok nars farım var evet bazıları biraz tozutur ama dağıtma konusunda hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar üzüldüm böyle olmasına ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorum icin :* Makyajtrendinden aldigim ikinci far. Yine yapisi bozuk , dagilmayan bir far. Bende cok uzuldum acaba indirim diye sureleri bitmeye yakin mi urun yolluyorlar? :/

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.