Bitenler | No.2

by - 00:23:00

Selam!

Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım!




Yazdığım yazacağım bitenlerim uzun zamandır kullanıp fotoğraflarını çekip yazamadıklarımdır ç

Bu sefer 5 tane ürünüm var.
-Watsons Duş Jeli 
-Watsons Islak Mendil
-Sephora Makyaj Temizleme Sütü
-The Body Shop Coconot Oil Hair Shine
-Sephora 5'li Far Paleti


İlk olarak Watsons ıslak mendilleri benim için vazgeçilmez resmen. 
En sevdiğim kokusu ise bu fotoğraftaki okyanus kokulu olan.
Kullandıktan sonra en az elimi yapış yapış bırakan ıslak mendildir kendisi.


Watsons bu kocaaaamaan duş jelini indirimdeyken almıştım.
Tam evladiyelik. Bunu stoklayanlar bilirim. Tam 1000 ml. Benim gibi köpük köpük duş almayı sevseniz bile aylarca yetiyor.
Bendeki lavanta kokulu.Aşırı yoğun bir lavanta kokusu var ama rahatsız edici boyutta değil. Ama kokusu en fazla 1 saat sürüyor.


Sephora'nın bu sütü geçen yaz Sephora'nın çıkardığı 3'lü setlerinden çıktı. Diğer iki ürün;
3'lü setten en nefret ettiğim ürün bu oldu. Suratımda bıraktığı yağlı his mi , makyajımı çıkarmaması mı yoksa cildimdeki ürünleri birde iyice dağıtması mı? 
Tamamen fiyasko bir ürün.



Bu ürünü Hülya Avşar'ın parlak fönlü saçlarının sırrını merak ettiğim zaman araştırıp almıştım.
Fönden sonra azıcık alıp elinizin ısısıyla eritip saçlarınızın boyuna sürün.
Aman fazla kaçırmayın yoksa birbirine yapışık ve yağlı duran saçlarla başbaşa kalırsınız.
Muhteşem hindistancevizi kokusunu anlatmıyorum bile.
Fiyatı : Ben aldığımda 20 liraydı şimdi 35 TL gibi bir miktar olmuş.


Bu paletin adı sanı :Almost Nude N.09
Aşırı güzel renkleri var. Gördüğünüz gibi zaten ''hit the pan'' olayına girmişim.
Yalnız 4.renk çok güzel bir şeftaliydi. Islak kullanılıyor mu acaba? diye denerken kendisi çamur halini aldı.
Tam çantaya atmalık  değil çünkü ambalajı çok dandik.
Kapağının kilitlendiği diş o kadar çabuk kırıldı ki.
Bunun fiyatına çok çok daha güzel paletler var emin olun. Çünkü 1. ve 3. renk dışında hiçbiri asıl istediğiniz rengi vermiyor.
Fiyatı: Yanlış hatırlamıyorsam 60-70 liraydı


Gelecek yazıda görüşürüz! :*


You May Also Like

4 yorum

  1. O lavantalı duş jelini Aylardır arıyordum bi ara kalkmıştı üretimden,
    hemen bakmalıyım..Tbs'nin saç cilasını bende alacaktım o sırrı duyunca ama
    içindeki petrolü görünce vazgeçmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam stoklari yenilediklerinde almisim buyuk ihtimal cunku raf full lavanta doluydu :) Petrol olmasa bile her gun her gun kullanilcak bir urun degil. Ama sacim parliyor simdi :D

      Sil
  2. Şu watsons'ın ıslak mendillerini bir ben denemedim sanırım :)) Yapış yapış bırakmamasını ilk sizden duydum o yüzden bu kadar seviliyor demek ki.Bundan sonra onlarla devam etmeliyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani normal islak mendile gore birazcik tuzlu fiyatinin olmasinin sebebi belki budur. :))

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.