Essence | Lash Base / Maskara Bazı

by - 11:08:00


Selam!


Piyasada yine karaborsa olan bir ürünle karşınızdayım.

Hemen yazıya geçiyorum.

Siz yinede şarkıyı açmayı unutmayın!






Bir kaç yıldır pek çok makyaj ürünü için bazlar öğrenmeye başladık.

Fondöten için,far için,ruj için ve şimdi de maskara için.

Maskara bazı aslında bizim iki farklı fırça yapısındaki maskarayı kullanmamızla aynı mantık.

Özellikle baz almalıyım diye koşturmaya gerek yok.

Çünkü bulmak bu bazı imkansız. Hele ki Gratis'ler Essence markasının raflarını yenilemediği sürece.




Ürün 9 ml. Klasik bir maskara ise 7 ile 10 ml arasında değişiyor.

Amacı ise tamamen kirpiklerinizi uzatıp,dolgunlaştırmak. Bizim iki farklı maskara sürmemiz gibi.




6 aylık bir ömrü var. Ne bir eksik ne bir fazla. Çünkü kullanmaya başladığınızdan itibaren yapısı gitgide normalde ıslakken hızlıca kurumaya dönüyor.

Kirpiklerinize uyguladığınızda ise kuruması için bir ömür bekleyebilirsiniz.

Kullanmaya başladıktan sonra dürüm yerken ayran ile denkleştirmeye çalışırsınız ya sonunu aynen öyle bir kapışmaya giriyorsunuz. Rimelim bitmeden önce bitemez o baz!




Evet beyaz renkte. Kuruma süresi birazcık uzun ama normal maskaranızla bu beyazlığı kapatmak oldukça basit.

Fırçası kıl fırça şeklinde.

İlk sürdüğünüzde kirpiklerinizi tek tek ayırdığını söyleyemem aksine ıslak yapısından dolayı yapıştırıyor.Ama uzunluk ve dolgunluk vermesi MÜKEMMEL! Tabi benim kisa ve gür kirpikleriminde ufak bir etkisi olabilir :)


Benim için kullanım sırası;

-Kirpikleri kıvır

-Bazı her bir kirpiğine sür

-Tamamen olmasada birazcık kurumayı bekle

-İstediğin maskaranı sür

-TAMAMDIR!


Burada en önemli nokta ister maskaranız olsun ister bazınız kirpiklerinizin uçlarına geldiğinizde birazcık fırçayla beklemek.Kirpiklerinize doğal bir kıvrım verirsiniz.

-Kirpiklerinize ekstra bir ağırlık vermiyor olması büyük bir artı.Günün ileri saatlerinde en azından baz yüzünden düşük kirpiklerle karşılaşmıyorsunuz aynada.


-Aşırı ıslak bir yapısı var.Kuruması bu yüzden birazcık zaman alıyor.

-Kuruması geç olduğu için sağ gözünüze sürüp sol gözünüze geçerken çok normal olarak tabiki göz kırpıyoruz.HOOOOP maskara bazı beyaz beyaz alt kirpiklere ve deriye bulaşmış bile.Hapşurunca olanları konuşmak bile istemiyorum.

-Fırçadaki ürün kirpiktekinden çok daha kısa sürede kuruduğu için gün geçtikçe aynı verimi alamıyorsunuz bazdan.







Tabiki benim gibi seveni kadar sevmeyeni de vardır ama maskara bazı denemek istiyorsanız 10 lira çokta yüksek bir rakam hiç değil hatta.

Sadece acele yetişmeniz gereken yerlerde değilde rahat rahat hazırlandığınız zamanlarda kullanmak daha büyük keyif olacaktır.


Gelecek yazıda görüşürüz !


Öpücükler :*




You May Also Like

4 yorum

  1. bana göre fena bir baz değil uzatması iyi bence doldunluktan ziyade..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolgunluk vermesinde benim kirpiklerimin gür olmasinin buyuk avantaji var sanirim :)

      Sil
  2. Ben severek 2 kutu kullandım ama biraz zaman ayırmak gerektiği için bir daha almadım. Topaklaşmayı engelliyor, en sevdiğim özelliği. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle genis zamanin varsa makyaj yapmak icin harika bir urun. Tesekkur ettim beybisi :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.