Kalemlik.com Alışverişim | Sponsor

by - 01:12:00

Selam!

Sizde benim gibi rengarenk kalemleri,defterleri vb tüm kırtasiye ürünlerini seviyorsanız tam sizlik bir siteden yaptığım alışverişimin detayları için hemen aşağı!





Okul hayatınızda iş hayatınızda fosforlu kalemlerin yardımı kadar yardımcı kalemler yok tabi not tutarken.
Hep Faber Castell kullanan ben Stabilo'ları bu kadar uyguna bulunca kaçıramazdım.
Elime ağırlık yapmaması,ideal mürekkep oranıyla not alırken artık favorim!
Fiyat: 8.93 TL


Dediğim gibi Faber Castell bağımlısı olarak en sevdiğim Finepen'lerini incecik uçlarıyla,tutuş kolaylığıyla attım sepete tabiki!
Fiyat:17.29




Bu kalemtraşı ben daha ilkokuldayken annemin iş yerinde delisi olmuştum.Açıkçası uçlu kalem kullanamayan ben tahta kalemleri açarken umarsızca eğleniyorum.Çocukluk hayalim gerçek olmuş gibiyim şuan. Ahah tamam bir açacak ne kadar sevilebilirse o kadar seviyorum bu kollu kalemtraşı.


İnternette kısa bir araştırma yaparsanız Leuchttrum defterlerin kalitesinden memnun kalan insanların yorumlarından bıkabilirsiniz.Sayfalarının kalitesi,dikişlerinin sağlamlığı,hafifliği vs vs. Ülkemizde çok az yerde satılan bu defterleri ben ilk bilen bilir TRUE DEDECTIVE dizisinde ilk sezonda görmüştük. Özellikle siyah olanını istemiştim.Stokta kalmamıştı.Hiç şaşırmadım tabiki. Geniş renk seçeneklerinden illaki sizin için mükemmel bir renk vardır.
Fiyat:9.32


Hazır yaz gelmişken defterimi,telefon kabımı biraz süslemekten zarar gelmez tabiki.
Bu havalı stickerları da attım tabiki sepete. Bir paketten 3 adet sticker kağıdı çıkıyor.
Fiyat: 1.57

Kalemlik.com 'da 50 lira ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo fırsatıyla kalemlerden,ofis malzemelerine kadar bir çok ürünü çok uygun fiyata bulabilirsiniz.
Şimdiden iyi alışverişler!

Kalemlik.com

Gelecek yazıda görüşürüz :*

You May Also Like

6 yorum

  1. Rengarenk cok güzel görünüyorlar güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim.Özellikle defteri, hepsini güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.