Bitenler No.1

by - 12:54:00

Selam!

Şaşırtıcı şekilde hiç bitenler yazmamışım.
Çünkü ürünler bittiği gibi tek tek düşüncelerimi,deneyimlerimi önceden çekilmiş fotoğraflarıyla bloğa aktarıyorum.
Uzun uzun yazmaya gerek duymadığım açıkçası ürünleri bu yazı başlığı altında toplayacağım.

Hayır sanki ilk kez ben bitenler yazısı yazıyormuşum gibi neyin havasına girdiysem şu an.

Hadi sustum siz yazının şarkısını açarken ben devam ediyorum yazmaya!





Harmolance Ayak Bakım Kremi
-İlk başlarda ayağımda kuruluktan oluşan derimin soyulmalarını engellemişti.Çok sevmiştim.
Sonra kremi ayağım iyileşince bıraktım ama bu sefer daha beter halde geri döndüler.Ne yani sürekli sürekli mi kullanmam gerekiyor? Ve yapısı çok çok yoğun. Gece ayağıma sürüp yatıyorum sabah ayaklarımı yıkadığımda elime suda çözünmeyen krem parçaları geliyor.
**Firma tarafından gönderilmiştir.
''Ay Çok Şükür Bittin''

Neutrogena Pore&Shine Temizleme Jeli 
Misket limon ve mandalina içerikli yeşil ürün.
Ne parşaöa azaldı ne gözenekler temizlendi.Klasik bir temizleyici.
Üstüne birde yağlı cildi bile güzel kurutuyor.
''Ay Çok Şükür Bittin''
           OGX Keratin Bakım Kremi 
                 Uzun uzun yazdığım yazısı için zıp zıp
**Firma tarafından gönderilmiştir.
                                                                   

Flormar Oje Kurutucu
Kullanıpta sevmeyen yoktur sanırım.
Düzenl, kullanımda tırnaklarınız iyice alıştıkça etkisi hızlanıyor.
Ne kadar kısa olabilir ki?

Topicrem Göz ve Yüz için Temizleme Suyu
Tamamen fiyasko.
Hem rimelde hem fondotende,pudrada vs vs
Ama gripten gözlerime vuran ateşi o kadar azalttı ki. Resmen dua ettim o an firma bu ürünü bana yolladığı için.
Eğer varsa elinizin altında yüzünüz ateşten,alerjiden yanıyorsa,kaşınıyorsa geçirecek kadar diyemiyorum tabi ama acayip rahatlatıyor.
**Firma tarafından gönderilmiştir
Floya Yeşil Kil
Klasik aktardan alınan doğal bir kil.
Ekstra bir özelliği yok.
Açıkçası ben hala maskelerden umduğunu bulamayanlardanım.
Ne bekliyorsam.
Hazır kil maskelerindense doğal olanlar tabiki tercihim.
Cildimi ışıl ışıl yaptığı gerçeğini geçemem evet.

Gelecek yazıda görüşürüz :*




You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.