Rimmel London Lasting Finish Kapatıcı/Corrector

by - 02:11:00

Selam!
Epey bir ürün biriktirdim. Sıra geldi bunu sizinle paylaşmaya.
O zaman hemen başlayalım.
















Yüzümdeki lekelerden sivilcelerden pes ettiğim bir dönemde kapatıcı+pudra kullanayım bari cildim dinlensin dediğim zaman aldığın bir kapatıcı.Tabiki fondötenimi sonra çok özledim :D




Bendeki rengi 030 WARM BEIGE. Eğer benim gibi esmerseniz sizin için en uygun renk bu. Bundan başka 2 rengi daha var. Porcelain ve Ivory. Yani en koyu rengi bu.
Döndürelerek açılan kapağıyla bu ürün 6 gr.


Ürünü eğer göz altı morluklarınız varsa corrector olarak kullanabilirsiniz. Firma zaten 25 saat kalıcılık sağladığını söylüyor. Çok şükür ki bir makyajı 25 saat yüzümde tutmadım ama gidebildiği kadar gidiyor.


Ama kızarıklarım veya sivilcelerimin üstüne uyguladığımda bir süre sonra kabuk kabuk duruyor. Sadece sivilceler değil cildimi iyice nemlendirmeyip kullandığım zaman genel bir kuru görünüm oluyor bu ürünle. Parmaklarınızla ısıtıp inceltmediğiniz sürece göz altınızda uyguladığınızda yorgun görünmemek elinizde değil.



Mağazalardaki testerleri rezil duruma getirdikleri için yüzüme sürmem tabiki imkansız.
Bende ürün alacağım zaman kapatıcılığını dövmemle ölçüyorum:D



Gördüğünüz dövme kapatacak kadar aşırı yoğun değil ama ciltteki hafif kusurlar için gayet ideal.
Ama firma ne kadar ''cildinizin nefes almasını engellemez'' dese de ürün aşırı yoğun.
Fırçayla uygulama yapmak isterseniz bu hiç size göre değil zira en iyi uygulamayı parmakla uygulandığında veriyor.

Fiyatı 15 lira.
Watsons'larda bulabilirsiniz.


Öpücükler :*





You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.