TGIF Stili

by - 17:20:00


Merhabalar ! 

  Elektrik kesintisi,sıcak gözüken ama deli gibi rüzgarlı olan havaları geride bırakıp güneşli yaza adım attık !:) 

   İlk stil kombinimi sizlerle paylaşmak için beni tutacak bir şey kalmadı artık.

  
Kot ceket çıktıysa yaz gelmiştiiir bunu herkes kabul etsin :D

-Kot ceket /MAVİ JEANS
-Çanta /PRIMARK 
-Telefon kabı /BİMEKS
-Yüzük /Tam hatirlamıyorum sanırım BERSKA


Haha güneşin kendini bile ısıtmadığı havada güneş gözlüğün takan Nisa mis gibi havayı asla kaçırmazdı . Tabiki ! :) 
Ahaha leoparı söylememe gerek olduğunu sanmıyorum :D

-Gözlük / Collezione


İzin verseler şunları bir saniye ayağımdan çıkarmam.
Saatlerce ayakta duruyorsanız ya da uzun dersleriniz varsa en en ideal ayakkabı!
Bir çok kombinde de elinizin altında banko ayakkabılardır spor ayakkabılar bence.

-Ayakkabı/New Balance


Kombini parça parça gösterip tamamınını göstermemek olmaz.


Bu saç modeli aslında geçen seneden beri var. 
Top knot half down

Saçınızın üst kısmindan bir tutam alıp tepede şirın bir topuz yapıyorsunuz.
Çok çok sevdim bu saçı.
Ne zamandir yapasım vardı.Baktım "Olur bu kıyafete be "dedim ahaha umarım beğenmişsinizdir.

Tabiki etraftakiler garip garip bakabilir. Kızların ki kıskançlıktır. Ertesi gün yapıcaklardır :)

Son olarak sizi okulumun manzarasıyla bırakıp yeni yazılara zıplıyorum:)

Öpücükler :*


You May Also Like

2 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.