Organix Ürünleri | SAMPUANCI.COM

by - 07:12:00

Selam!

Ben sık sık şampuan değiştirmeyi seviyorum.Ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır.Ama ben düzenli aynı şampuanı kullandığımda saçlarımın şampuanın etkilerine alışıp , şampuanın etkilerini yok ettiğini düşünüyorum.
Bkz.Sürekli antibiyotik kullanmak




Sampuancı.com bana uygun bu ürünleri yolladığında çok merak etmiştim.
Zira internette araştırdığımda çok fazla kullanan olmadığını bu yüzden de açıklayıcı olarak yorumlayan yoktu.
Fiyatlarının biraz yüksek olmasının da etkisi var çok büyük ihtimal.

Gelelim OGX markasına;
-PARABEN ve SÜLFAT içermiyor.

Paraben ; ürünün raf ömrünü uzatmak için kullanılıyor ve en bilindiği egzama gibi cilt sorunlarına yol açıyor.
Sülfat: Saçınızı,derinizi tahriş edip,saçınızın yapısını rengini bozar.
-Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Ve genel olarak tüm ürünleri saçınızı sorununuza odaklı iyileştirmeye çalışıyor.
-Kİ BAŞARIYOR.






 Muzaffer Bey saçımdaki sorunlarıma yönelik şampuan , krem ve kuru bakım yağı gönderdi.
 Saçlarımın 1 ayda 2.5 ay uzamış gibi durmasının tek nedeni BIOTIN & COLLAGEN DOLGUNLAŞTIRICI VE UZATICI ŞAMPUAN'dır.
Bu şampuan ince telli ve yavaş uzayan saçlar için.
İçindeki provitamin B7 ile saçların dökülme döngüsünü uzatıyor.Saçlar ömürleri dolunca dökülmeye başlar.Bu ürün bu döngüyü yavaşlatıp saçı besliyor.Aşırı saç dökülmelerinin nedeni ise çoğu zaman vitaminsizlik.
Asıl şaşırtıcı olan saçımı taradıktan sonra kendi kendine kurumaya bıraktığım zaman bile 80'ler dolgunluğu.
Çoğu kendine blogger diyen yazıcılar HAYATIMIN ÜRÜNÜ lafını ağzına dolamış ama tüm samimiyetimle kullandığım en iyi şampuan.
-Böyle bir vaadi yok ama saç yağlanmamın önüne geçmemdeki en büyük destekçim bu şampuan oldu.Şampuan bitti ama hala yağlı saçlarımdan normal saçlarıma geri döndüm.
-Tek eksisi fiyatına göre ürün miktarı çok az.Hele ki uzun saçlıysanız.
-





Bir diğer ürün ise Brazilian Keratin Bakım Kremi.
Hemen geçmeden tüm ürünlerin kokuları aşık olunası.Kendimi derste Bella'nın saçını koklayan Edward gibi hissediyorum :D
Ne diyordum? 
Bu aralar keratin bakımı oldukça popüler. 
Bu seri ise ısıya,yıpranmaya bağlı yok olabilecek keratin proteinlerinizi ,keratin yüklemesi yaparak destelemek.
İçindeki keratin proteinleriyle besleyerek saçınızı daha düz,daha sağlıklı gösteriyor mu?
Kesinlikle evet
Sadece ıslak saçlarınızın uçlarına uygulamaya özen gösterin.
Saç derinize değdiği zaman aman nolur demeyin sanki saçınızı hiç yıkamamış gibi oluyorsunuz.
O muhteşem kokusunun nedeni ise içinde hindistancevizi-kakao-avokado yağlarının bulunması.
Ve evet tabiki beslemesinin de :)





                                                                             

En sonuncu ise E VİTAMİNLİ KURU BAKIM YAĞI.
Saçınızı yenilemeyi ve onarmayı destekliyor.
Piyasada bu tür yağlardan geçtiğimiz sene epeyce gördük.
Aynı mantıktalar.
Ama diğer bir kaç ürün saçımı ağırlaştırdı ya da buram buram alkol kokusu geldi.
Bu yağda böyle bir şeyi hissetmedim.
YİNE YİNE TEK EKSİSİ TÜM OGX ÜRÜNLERİ GİBİ MİKTARINA GÖRE FİYATININ YÜKSEKLİĞİ.






PEKİ
NEDEN TÜM ÜRÜNLER AYNI SERİDEN DEĞİL?

En baştada dediğim gibi ben tüm seri kullanımına inanmıyorum.
Benim saçım
- Kalın telli ama hacimsiz bu yüzden Biotin&Collagen Şampuan
-Asıl yapısı düz ama keratin bakımı ve E vitaminiyle daha da düz ve daha sağlıklı olmasını istediğim için Brazilian Keratin Kremi + E Vitaminli Kuru Yağ.


SAMPUANCI.COM FIYATLARI
Şampuan: 38 lira - 29.90 lira
Krem : 40 lira - 32 lira
Kuru Yağ: 48 lira - 38.40 lira

Ürünler için Sampuanci.com ' a çok teşekkür ederim!


Sizde Organix ürünlerinden kullandınız mı?
Yorum bırakmayı unutmayın!

Öpücükler :*

***Ürünler sponsor gönderimidir.





You May Also Like

13 yorum

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    İade-i ziyarete geldim ve görüyorum ki, Saü'lüsün! Ben de Saü mezunuyum ve Sakaryalıyım :) Hoş bir tesadüf olmuş :)

    Organix markasını sürekli duyuyorum ama hiç kullanma fırsatım olmadı ama ilk fırsatta bakacağım. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba cnm bu ürünleri bende çok merak ediyorum. Iyi olmuş yazman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ettim, ilk once bir urunu dene sonra diger rutinini degistir :)

      Sil
  4. Henüz bu markanın ürünlerini kullanma fırsatım olmadı ama postunda sonra daha fazla merak ettim açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak uyandirdiysam yazinin gorevi tamamlanmistiirrr! :D Ama indirimleri kovalamayi unutma :)

      Sil
  5. Güle Güle kullan canım bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, hayirli olsun blogun. Izleyicilerin acik degildi cevrelerime ekledim. Bana izleyicilerimden abone olabilirsin :)

      Sil
  6. Merhaba:) Bende ürünleri baya merak ettim. Kullanisli duruyorlar:)
    http://acemisihirbaz.blogspot.com.tr bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım banada beklerim sevgilerle :))) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.