Yılbaşı İndirim Alışverişi

by - 12:25:00


Selam!


Yeni yıla çok az kalmışken mağazalar yine %50 ye varan indirimleri açıkladı.

Hangimiz indirimlere dayanabiliyoruz ki yapmayın şimdi! :)

Bende tabiki dayanamadım ve Gratis/Watsons 'ta olan, hem uzun zamandır denemek istediğim hemde stoklayacağım ürünleri attım sepete.

Gelin beraber bakalım neler almışım!












İLK ÖNCE WATSONS!



Yves Rocher sünger hala piyasada yokken Beauty Blender tek bir tane olunca yıkamaya üşeniyorum her gün. Yeni arayışlardayım. BB'dan sonra baya bir sert ve plastik geldi ama deneyeceğim.

7 lira.



Tabiki Watsons peçeteler. Sürekli stokladıklarımdan.

3-4 lira



GRATIS'TEN NELER ALMIŞIM BAKALIM!



Uzun süredir sivilce jelini kullandığım Neutrogena'nın bu sefer pore&shine ürününü denemeye karar verdim.

8.75 lira



İşte bu indirimin en sevdiğim ürünü. 50 liradan ucuza anca indirim dönemlerinde bulabildiğim Lumi'yi ne zamandır denemek istiyordum. 27 lirayı görünce hemen kaptım.



Her yerde aradım aradım da bulamadım dediğim ürünlerden biri. WNW kaş maskarası. Sonunda benim!

10 lira




Şu muhteşem ürünün ayrı bir incelemesini yapacağım ama öncelikle beni bu ürünle tanıştıran Emine tontişime burdan öpücükler!! (instagram adresi : mavilavanta)

10 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.




İlgimi en çok çeken,denemek için sabırsızlandığım ve etkisini anladığım an uzun uzun anlatmak istediğim ürün. Loreal Paris Nutri Gold Yüz Yağı!

Bu da yarı fiyatınaydı. 17 lira.




Benri makyaj temizleme pamukları her indirimde olduğu gibi yine 3 al 2 öde kampanyası vardı.

Tanesi 2.50-3 lira civarıydı.




Benri'nin üçlü ıslak mendilleri hem çok güzel kokuyorlar hemde aşırı uygunlar.

3 x 56 'lı 6 liraydı.




Yine tonla üründe indirim vardı. Gratisteki indirimi daha uygun buldum açıkçası.Ama detay vermem gerekirse Wet n Wild markasında yine indirim yoktu. The Balm'ın yeni paletleri indirimde değildi. Ama diğer ürünler neredeyse yarı yarıya indirimdeydi.


Peki siz neler aldınız??

Yorum bırakmayı unutmayın.


Öpücükler:*


You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.