İSTANBUL BLOGGER COFFEE BREAK

by - 12:18:00

Merhaba!

Bir blogger etkinliği yazısıyla yine karşındayım.
Çok geziyorsun diyorsanız hala instagram adresime girmeyelim o zaman :D

Etkinlik sahibelerine ;
ASLI +pembesmokin
TUĞÇE +rengarenkmakyj
ESRA +makyajbombasi
her şey için çok çok teşekkür ederim,kendileri kadar güzel bir etkinlik yaptıkları için.

Eğer instagram üzerinden takip etmek isterseniz hashtaglerimiz
#etkinlikbizdensorulur
#istanbulbloggercoffeebreak

Mekanın adını yazmak dahi istemiyorum.Nedenini Aslı @pembesmokinblog çok güzel bir şekilde yazmış.ELİNE SAĞLIK AZ BİLE YAZMIŞ. tık tık

O konuyu tamemen unutup ilk olarak etkinlikte bize destek veren sponsorlarımızla başlamak istiyorum.


ANA SPONSORUMUZ
SAÇBAKIM.COM - HC HAIR CARE



Her katılımcıya farklı bir ürün denk gelmişti.Bana saç bakım maskesi denk geldi.
Aslında çokta iyi oldu.Çünkü son yazımdaki saç maskesinden çok memnun kalmayınca umarım bu imdadıma koşar.HC HAIR CARE namını duymayan yok zaten.
TEŞEKKÜRLER!





Herkese yine farklı bir ürün geldi ama bu sefer kolyeydi. Rengine,şekline,kalitesine hayran kaldım.
KLİKSA.COM'da her kategoride ürüne ulaşabilirsiniz.
TEŞEKKÜRLER!




Nideno.com 'da kendinize,sevdiklerinize tasarlayıp harika defterler hediye edebilirsiniz.
Kızlar ürünleri verirken tahta kapaklı değilde,tam kara kapaklı ama katlanabilecek kadar yumuşak derili olanı istemiştim.Tam istediğim geldi.Nideno'nun defterlerinin kalitesini zaten biliyorum.Yeni şiir defterim artık bu !
TEŞEKKÜRLER!





Tatil çantasında,acil durum kurtarıcılarından biri ağda bantları tabiki biz kızlar için.Depitak markasını hiç denememiştim ama asıl ilginç olan çilekli olması. Büyük merakla deneyeceğim.
TEŞEKKÜRLER!

MAKYAJSAATI.COM





















Makyajsaati.com bünyesinde bulundurduğu  markalarla özellikle COLORCLUB ojeleriyle adını bu aralar sıkça duyurdu. Bana bir adet altın rengi (sanırım biraz fazla şanslıydım en çok istediğim renkler,ürünler bana denk geldi) simli oje ve bir adet top coat denk geldi.
Bu iki oje dahil olmak üzere tüm ürünlerin inceleme yazılarını yazacağım ama ilk izlenimlerim harika oldukları yönünde.
TEŞEKKÜRLER!

INSTADUDAK

Benim instagram adresimi gördüyseniz eğer lipart görselleri yapıyorum. Pek ihtiyacım olduğunu söyleyemesem de merak etmediğimi söyleyemem :D Denemek için sabırsızlanıyorum.
TEŞEKKÜRLER!


İlk kez bu marka ile tanıştım.Bize bir çok sample yollamışlardı.Ama paketler dolu dolu,sample demeye dilim varmıyor.
Tatilde denemek için sabırsızlanıyorum.
TEŞEKKÜRLER!


Fresh'n Soft zaten tam bir blogger dostu. Çoğu ürününü severek kullanıyorum. 
TEŞEKKÜRLER!


Kızların etkinlikte '' AAA ÇOK GÜZEL ONLAR''  dedikleri bu ürünleri inanın bende sizin kadar merak ediyorum.Deneyip göreceğiz.
TEŞEKKÜRLER!








Pasta sizce harika değil mi? Ellerine sağlık.Ruju tabiki aldım ahaha
TEŞEKKÜRLER!



İsmimize özel şekerlerimiz çok güzellerdi.
TEŞEKKÜRLER!


Özlem Sabun ile daha öncede karşılaşmıştık.Yine bu kadar harika bir ürün yollamışlardı.İlk özel günümde kendileriyle çalışacağım.Harika işler çıkarıyorlar.Hele kokuları MİS.
TEŞEKKÜRLER!





Burcu Hanım etkinlik alanına kadar gelip bizlere ürünlerinden,kendisinden ve bu işe nasıl başladığından bahsetti.Ürünleri kadar çok şekerdi kendiside.AMA SANIRIM ETKİNLİĞİN YILDIZI BU RUJDU. Ben tabiki fotoğraf çekmeden bırakmadım.Aşağıya hemen yerleştiriyorum.
TEŞEKKÜRLER!

BOOM DESIGN VE SECRET BONBON

Boom Design'dan Garfield oje paketi açınca salak gibi gülümsememe neden oldu.Kullanmaya kıyamam ki!!
Secret Bonbon benim en sevdiğim şekerlemelerden.Çalışma masamda bir kase bulundurmak en büyük alışkanlığım olacak.Tatları cidden harika.Eve gelir gelmez bitti zaten hepsi ahah.
TEŞEKKÜRLER!


Öncelikle kendilerine bu kadar özenilmiş bir paket yolladıkları için çok çok teşekkür ederim.Çünkü harika! Bize manikür ve pedikür tozları ve rengarenk mis kokulu sabunlar yollamışlar.İsmimize özel olarak yollanıp şımartılmamız zaten apayrı bir konu.
TEŞEKKÜRLER!


Annemin ve benim severek kullandığımız gerçekten sadece kapalılara özel değil çünkü saçlarımız bizim açık olsa bile yeterli vitamini ve minerali alamıyor hava kirliliğinden dolayı.Elimdeki şampuanlar bitince daimi şampuanım kendisi olacak kesinlikle!
TEŞEKKÜRLER!

FRUITFLOWERS VE SWEETBERRY'NIN BIR ARAYA GELMESİYLE OLUŞAN''TATLIMO''







Benim çikolata ve şekere alerjim var ve belirli miktarda yiyebiliyorum.Ama bunlar zaten yemeye kıyılmayak kadar güzellerdi.Yine kendileri gelip ürünlerini bize tanıttılar.
TEŞEKKÜRLER!

PRONAIL ve Morgan Taylor Oje





Şuan çok utanıyorum ama hemen kendimi açıklıyorum. O heyecanla çekmeyi unutmuşum.Yeni çekebilirdim evet ama okula döneceğim için valizlerimi doldurdum ve kaldırdım.ÖZÜRLERİMİ GERÇEKTEN YOLLAMAM YETMEYECEK AMA BÜYÜK BİR İNCELEME YAZISIYLA ÖZRÜMÜ KABUL ETTİREBİLİRİM!
TEŞEKKÜRLER!


Hepimize rengarenk dokunmaya kıyamadığımız şekillerde sabunlar yollamıştı.Bu ve diğer sabun hediyelerim banyomda yerini aldı. Seviyorum böyle şeyleri biraz obsesifim sanırım :D
TEŞEKKÜRLER!






Dermobakim herkese bir adet VICHY Yüz Kremi ve bambaşka ürünler yollamıştı. Bana ise bunlar denk geldi. İki markayıda severek kullanacağıma inanıyorum ve sabırsızlanıyorum.
TEŞEKKÜRLER!

ŞİMDİ SIRA ETKİNLİK FOTOĞRAFLARINDA














 Mor rujumla ne kadar da no makeup makeup duruyorum değil mi? :D
RUJ: Golden Rose Velvet Matte 28


HER ŞEY İÇİN KIZLARA VE SPONSORLARIMIZA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
HER ŞEY HARİKAYDI - SİZİN ÜZERİNİZE DÜŞENLER- ÇOK MUTLU AYRILDIM.
Sonra kızlarla biz kahve içmeye sahile indik vallahi çenem iki gün ağrıdı :)

Umarım sizde okurken sıkılmamışsınızdır.

Öpücükler :*



You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.