Neler Aldım? | No.17 | Mini Gratis İndirim Alışverişi

by - 06:29:00

Selam!

Biriktirip biriktirip hem indirim dönemini kaçırtıp hemde uzuunca yazılar yazmak yerine - topluca alışveriş yapmazsam tabi-  mini  Neler Aldım? yazıları yazmaya karar verdim.

Hadi başlayalım!



Bu sıralar şehir dışındayım o yüzden arka plan yine istikrar gösteremeden hoop değişti. Çok harika -.-
Olsun.

Gratis indiriminden paçayı kurtararak çıktım bana kalırsa. Daha alırdım almasına ama sevgili İzmir- Mavibahçe Gratis o nasıl bir bomboş reyonlar , upuzun sıralar.
İyi kurtuldum çünkü alacaklarımı bulamadım :D

İlk önce rujlardan başlayalım , benim blogumun VIP konukları her zaman rujlar!


Absolute NY Lip Mousse  




Absolute markası geçtiğimiz aylarda bir lansman ile tanıtıldı. Sadece Gratis'lerde bulunuyor.
Ben iki rengini aldım , ki daha günlük kullanılabilecek renkler olduğunu düşündüklerimi aldım.

- Urban
- Grunge

İnceleme yazısı olmadığı için çok detay veremiyorum tabiki ama köpük ruj nasıl olur falan derken çok güzel yapısı varmış yahu dedim. Bu arada ambalajları ne renk ise rujlarda o renkte!

Ben markanın dudak ürünlerini epey beğendim açıkçası. Keza diğer bir çok ürününüde.
Ancak neden çoğu kişi zerre beğenmemişcesine koca PR paketini hediye etme gereğini duydu bilmiyorum. 
Size de ayırdım ürünlerden demek başka ,hepsini hediye ediyorum demek ayrı.
Bana hepsini hediye ediyorum demek ben kullanmıyorum / kullanmayacağım zaten alın siz kullanın hemde takipçi olsun gibi bir cümleye dönüşüyor.
Sonuçta blogger olarak varsın orada . 
Tabiki bu benim düşüncem.
Ben çekiliş işlerinden ezelden beri millete en çok yağ çeken kendi minik çapında parayla popüler olduğunu düşünemeyen embesil bir '' KONYA BLOGGER'' ın özelden bana ' ay çok güzelmiş bana çıkarmış gibi yapsana çekilişi'' dediğinden beri bulaşmıyorum. Whatsapp'tan yazdı o yüzden şaka falan yapmadı , biliyorum.


Konumuza dönersek;

Markanın dudak ürünleri gerçekten başarılı fazlasıyla.
Bir de krem allıklarını alıp deneme şansım oldu. Çok fazla sheer kaldı. Kalıcılığı ise epey kötü. Daha çok lipbalm gibi bir üründü. Neyse bundan sonra bahsedeceğim.

Markanın dudak ürünleri ONAYLANDI!

Fiyat: 12.25 TL


Note BB Cream 


Aslında mineral fondöteni için gittiğim ama tabiki bulamadığım ve tüm arkadaşlarımın manasızca önerdiği Note markasının ten ürünlerinden bir tanesini denemek istedim.
Ben aslında çok BB Cream tarafında değilim. Bana gereksiz yoğun geliyorlar.
Onun yerine CC Cream tarafından yanayım.

Ama çok önerdiler denemekten ne çıkar dedim.

İlk denemelerini yaptım güzel şimdilik detaylı yorum yapacak kadar inceleyemedim ama mimik çizgilerine dolmayan ten ürünü bulduğumda 7şer olarak alacağım.

Mutlaka mağazada renginizi deneyin , doğru olanı bulun. Tonlar arasında çok keskin bir geçiş var markada. 
3 numara bana likit kontür ürünü olabilecekken , 2 numara tam ten rengim çıkıyor.

Aklımda hala mineral fondöteni var tabi. :)


Fiyat: 17.25 TL





Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


NELER ALDIM?  serisinin diğer yazıları için Anasayfa ' dan sağ taraftaki Kategoriler - Neler Aldım kutucuğuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.





You May Also Like

5 yorum

  1. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım . Detaylı yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan :)sonucları bekklicem:) bende yeni postuma bekliyorum:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Absolute markasına ait her hangi bir ürün kullanmadım henüz, hala bakıyorum. Note'un Luminous Mousturizing fondötenini sürekli alırım 03 numarası, sarı alt tonlu olduğu için.
    Keyifle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.