Gülşah | Süngerli Aseton / Kırmızı

by - 12:17:00

Selam!
Bu önümüzdeki neredeyse iki ay boyunca taslaklarımda kayıtlı unuttuğum ürün incelemelerimi aralara serpiştirerek paylaşacağım.
Bazıları hatta çoğu eski yazılarımdan , bunları unutmamak adına ..
Arka planları bu yüzden farklı olacak. 

Hadi başlayalım!



Süngerli şişe asetonları denemeyenimiz yoktur. Hatta yenilenmiş versiyonları pek çok markada mevcut.
Marketteyken acil durumlarda pratik olsun diye aldığım bir ürün Gülşah aseton.
Eskiden annem bunları kullanırdı her zaman bana çok eğlenceli gelirdi bir şişenin içinde parmağını çevirmek :)
Bugünkü konuğum olan bu aseton o annemin kullandığı süngerli asetonların güncellenmiş hali.



70 ml , cam şişede bulununan süngerli aseton cam şişesinden dolayı biraz ağır.
Renginden belli olduğu gibi çilekli kokuyor. Ancak yoğun aseton kokusu kapağı açınca baskın kalıyor.

Kullanımı oldukça pratik . 
Kapağını açtığınızda şişedeki süngerinden tam ortasındaki boşluğa parmağınızı sokup sağa-sola çevirerek ojenizi çıkarıyorsunuz.
Kapağı ise oldukça sağlam , seyahatlerde epey iş görüyor.

Oldukça yoğun etkisi olan bir ürün.
Başa bela olan çoğu koyu renk ojemi leke,iz bırakmadan temizledi. Simli ojelerimde bu performansın bir tık altını alsamda bence yumuşak bir süngere göre iyi iş çıkarttı.

Ancak simli ojelerinizi süngerli asetonlarda çıkardığınızda içerisindeki simleri bir sonraki kullanımınızda parmaklarınıza bulaştırıyor. Bu üründe de bu sıkıntıyla karşılaştım. Onları temizlemek ayrı uğraştırdı.

Uzun zamandır asetonsuz aseton kullanıyordum , aseton içeren bir ürün kullanınca aradaki farkı gördüm.
Gerçekten fazladan batırdığım parmağımı ve tırnak etlerimi çok kuruttu. Hatta takma tırnakla denediğimde takma tırnağın belli yerlerini zayıflattı , eritti diyebilirim hatta. 

Hep aynı performansı göstermiyor ne yazık ki. Bu yüzden süngerin değişmesi ya da yeni bir ürün almak gerekiyor.
İnternette bulaşık süngeriyle bu tarz bir ürün yapıldığını görmüştüm. Eğer isterseniz süngerini bulaşık süngerinizin yeşil kısmını sökerek yenileyebilirsiniz.
Ufak bir öneri :)

Benim genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.


Fiyatı 4 lira civarı olan bu süngerli asetonu ben Migros'tan almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Bir çok kozmetikçide bulmak mümkün tabi.


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

-Nisa

You May Also Like

2 yorum

  1. Süngerli asetonlar acil durumlarda çok kullanışlı ama benim de tırnak etlerimi çok kurutuyorlar. Yine de el altında bulundurmak iyi oluyor😊
    Öpüyorum Nisa’cım❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acil durumlarda günü kurtarıyorlar ama o kurutmayı bende çok yaşadım. Öpücükler :*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.