Bi' İşler Peşindeyim | No.8 | Nasıl Kontür Yapıyorum? / Dudak Kontürü

by - 01:53:00




Selam!
Bu yazıda en doğal,en günlük ve en kolay dudak kontürleme olayını açıklayacağım.
En azından deneyeceğim diyelim .

Tüm yüz için uzuuun uzadıya yazdığım kontürleme yazısı ve videosunu görmek isterseniz link aşağıda!




Hadi başlayalım!



Öncelikle beni hiç yazıyla uğraştırma derseniz hay hay ;





Yukarıdaki fotoğrafta dudaklarımın ve cildimin hiçbir ürün olmayan halini görüyorsunuz.
Cildim o dönem sapıtmıştı , tüm pürüzler ondan -.-

Neyse benim dudaklarım iyidir hoştur çok şükür tabi ama dudak çizgilerim belirsiz.
Hele ağız kenarlarına doğru olan çizgiler tamamen yokmuşcasına.
Ben sadece en basit haliyle dudak çizgilerimi kontür yaparak belirginleştiriyorum.

Instagramda , sokakta , orda burda ust dudagı kucuk diye burnuna kadar , alt dudağı küçük diye şah damarına kadar dudak çizen var.

Nude rujlarda veya kalemlerde bir nebze kabul ancak çok bariz belli olan koyu renklerde bana komik geliyor bilemedim.

Peki en basit ve doğal haliyle ben nasıl yapıyorum?

-Asıl amacım dudağımı büyütmekten ziyade var olan çizgilerini belirginleştirmek.
-Üst dudağımın çizgilerinin belirginliği benim için yeterli ancak alt dudağım için bu geçerli değil.
Bu yüzden üst dudağıma hafif,alt dudağıma biraz daha yoğun bir kontürleme yapıyorum.
- Çoğu zaman krem ürünlerle yapıyorum çünkü çok çok daha doğal duruyor. 
Daha yoğun detaylı kontür yaptığımda pudra ürünlerle destekliyorum. Ki bunu en kısa zamanda videoya çekeceğim!
-Dudak çizgilerimi belirledikten sonra çok dağıtmadan dudağın dışına doğru ürünü dağıtıyorum.

-Sonucu yukarıda eklediğim videonun sonunda var , daha detaylı görebilirsiniz :)



Kullandığım Ürün :  Farmasi Contour Stick 
Ürün için Instagram üzerinden @farmasicim  Özlem hanıma ulaşabilirsiniz. Benden geldiğinizi söylemeyi unutmayın! <3


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*






You May Also Like

5 yorum

  1. Dudak yapın da oldukça dolgun, kontür yapılınca da hatları belirginleşmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Ay only_lips sen miydin Nisa? ahahahaha :) yalnız aynen benim de dudak çizgim yok ve bu ip uçları çok işime yarayacak bebişim! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah youtube olayina hazirlaniyorum , her sey duzende olsun diye cirpiniyorum resmen 😅

      Sil
  3. bende genelde dudak kontürü yapmadan ruj süremiyorum

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.