HM Press On Nails

by - 17:00:00

Merhabalar
HM markasının yenilenen bakım,makyaj bölümünü illaki kurcalamışsınızdır.

Eğer HM kaş kalemini merak ediyorsanız yazı için  tık tık


Şarkıyıda açtıysak hadi başlayalım.



Yeni koleksiyonun ilgimi çeken ürünlerinden biri her zamanki gibi mükemmel tırnaklara sahip olmayan ben için TAKMA TIRNAKLAR!



Çok ilginç,marjinal diyebileceğimiz renkleri,desenleri var.
Ama siyah ve altın sarısına nasıl hayır diyebilirim lütfen.


İçinde toplam yanlış hatırlamıyorsam 12'den fazla vardı.
Ama yedek diye bir şey yok. Diğerleride aynı tırnak için ama farklı şekillerde.
Aynı tırnağın yedeği yok.


Tırnağın arkasındaki kendinden olan yapıştırıcıyı tırnağınıza baya kuvvetlice hatta çakarak yapıştırıyorsunuz.
Ya da hiç uğraşmayın zaten kelebekten daha kısa ömürlü.

Baya uzun.
Yani benim gibi küçük tırnaklıysanız biraz zorlanıcaksınız.
Bir kaç kişide tırnakların havada kaldığını gördüm tırnak yapılarından dolayı.
Bende tam oturdu.
Ama o çıkarınca ki yapıştırıcı kalıntıları beni bitirdi.
Çıkarması ayrı işkence.
Tırnakları değil yapıştırıcıları.
Yoksa üfleseniz çıkıyorlar.


Güzelce birde kesip törpülemeye uğraşıyorsunuz.
Bu sırada şanslıysanız veya tecrübeliyseniz tırnak yerinden oynamıyor.
Ya takma tırnakların sorunu sabit kalmaması ama bir gün dayansaydı bari.


KOCAMAN ÇÖPE ATILMIŞ BİR 20 LİRADAN BAŞKA BİR ŞEY GÖRMÜYORUM.
AMA ÇOK BEĞENMİŞTİM.
AZICIK GÜZEL YAPAYDINIZ.

Neyse ..

Siz yine yorumlarınızı unutmayın!
Diğer yazıda görüşürüz!

Öpücükler :*

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.