Braun| Yüz Temizleme Cihazı

by - 04:37:00

Merhabalar!

Seveni kadar sevmeyeni olan , sözlükte 
, blogda tonla yazısı yazılan , yorum yapılan üründe sıra.
Temmuzdan beri bunu kullanıyorum artık konuşma sırası bende :D


Çok fotoğraflı uzun bir yazıya hazırsanız buyrun başlayalım!



Bu ürünün bir farklı şekli daha var. Asıl ürün yüz epilatörüyle geliyor.
Ben bunu normal epilasyon aletinin yanında ek ürün olarak almıştım. İyiki almışım.


Ürünü duştada kullanabilirsiniz deniyor.
Diğer şeklini duşta kullanınca bozulan ürünler olmuş.
Ama ben bunu duşta denedim baya denedim hatta pil tarafına su epey bi geldi hiçbir sıkıntı olmadı.
Bozulanların açıkçası pil haznesini iyice yerleştiremediklerini düşünüyorum.


Ürünün iki tür ayarı var.
Hızlı ve yavaş.
Cildinizde iltihaplı sivilceler varsa ya da hassas hiç önermiyorum.
Aksine çoğu ürün gibi deri altındaki sivilceleri yüzeye derinlemesine temizlediği için epey bir çıkarıp ekstra sivilcelendiriyor.
Ben bunu önlemek için sivilce kurutucu ya da sivilceler için olan özel temizleyicilerle kullanıyorum.
Sorun büyük miktarda çözüldü.

 Diğer üründe 5 kuruşla açılan bir bölüm koymuşlar.
Bunda öyle bir sorun yok.
Sağdaki bölümünü elinizde çok basit bir şekilde çıkarıp iki adet pili yerleştiriyorsunuz ve HAZIR.


Önceden sadece tek bir başlık vardı ürünle gönderilen.
Şimdi hassas ciltler için,peelingli vs vs değişik sorunlara ve isteklere göre başlıklar yapmışlar.
Ve başlığı 6 ayda bir değiştirmek gerekiyormuş.
Çok çabuk yıpranacağını düşünmüyordum ki öylede oldu.


Yalnız cildiniz ürüne alıştıktan sonra elinizle yıkamak size hiç rahatlatmış gelmiyor.
Ya da ben özellikle psikolojik olarak cildimiz günlerdir yıkamıyormuş gibi hissediyorum.
Hele ki yoğun makyajlardan sonra.
Hatta yüzümde bunu bırakınca sivilce çıkıyor gibiyim.
İyice psikopat oldum :D


Başlığı da çıkarılabiliyor tabiki.
Yani.
Değiştirilebildiğine göre.
Çok zeki saatimdeyim şuan.
Devam edelim.
Ürün zaten döner başlıklı.Bu yüzden  yüzünüzdeyken asla bastırmayın ve döndürerek kullanmayın.
Cildinizi istemediğiniz kadar hasarlı ve çizilmiş bırakırsınız.


Sonuca gelirsek hassas ve sivilceli ciltleri uzak dursun.
Clarisonic vb ürünleri denemedim bundan başka.
Açıkçası ne kadar temizlediğini bilemiyorum ama 600 lira da şuan veremem.
Olsada vermem sanırım.
Buna benzer tonla ürün çıktı piyasaya tabi.
Watson's,Nivea set olarak çıkarmıştı vs vs
Burada önemli olan kılların sertliği,kalitesi. 
Yoksa mekanizma aynı mantıkta çalışıyor.
Fiyatlarının farklı olmasının başka bir amacı yok.



Umarım işinize yaramıştır.
Yorum bırakmayı unutmayın.

Diğer yazıda görüşmek üzere!

Öpücükler:*



You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.