Flormar | Perfect Coverage Fondöten

by - 10:46:00

Selam!


Porselen bir cilt için fondöten arayışındaysanız okumaya devam!



Ne zaman aldığımı tamamen hatırlamıyorum.Ama 1 yıla yakın bu fondöteni kullandım.
Ha bugün ha yarın yazıcam derken kısmet bugüneymiş.
Öncelikle ben günlük kullandım ama asla günlük bir fondöten değil.
Aşırı ağır ve yoğun.
Bir pompayı geçiyorum yarım pompa bile bütün yüzünüzü tamamlamaya yetiyor.

Toplam 9 farklı çeşiti var.
Ve içinde tatlı badem yağı ve zeytinyağı var.
Ve çok hoş bir kokusu var. Parfümlü gibi değil asla.
 
SPF 15 içermesine rağmen fotoğraf çekimlerinde hiçbir sıkıntı olmadı. Aksine bu fondötene aşığım ben. 
Fondötenin kapatamayacağını bildiğim sivilceleri altına Rimmel London- Concealer (yazısı için zıp zıp) sürerek nötrlüyorum.

Tamamen porselen bir cilt gerçektende 12 saat boyunca.
Suratınıza yapışıyor gün boyu çıkmıyor. Birazdan methiyyeler yazıcam buna.
Ama gerçekten beklediğimin çok üstünde bir fondöten çıktı.
Ama siz benim gibi günlük kullanmayın. 
Sonra cilt bakımlarından çıkamazsınız.

En büyük sorunları  
-Şişesinin cam ve oldukça ağır olması.
-Evet saatlerce ilk sürdüğünüz gibi kalıyor ama pek bir ağırlaşıyor cildiniz yoğunluğundan dolayı çöküyor.Olduğunuzdan çok daha yorgun ve yaşlı duruyorsunuz.
-Çizgilere doluyor + çok iyi bir peeling istiyor her fondöten gibi.


Resimdeki gibi bendeki rengi 108 Honey. 
Eğer çok esmer değilseniz , cilt alt tonunuz sarıysa sizin içinde birebir olucak.
Ama serinin hepsi (eğer yeni eklemedilerse) hep sarı alt tonlu ciltler için.


Pompalı klasik bir şekli var. Dediğim gibi birden çok sürmeyin.Yarım pompa yarım pompa uygulayın. 
En iyi sonucu fondöteni fırçayla sürünce alıyorum. Nemli bir süngerle uyguladığımda yapısı bozuluyor.Bir süre sonra parçalanmış olarak yüzümde duruyor. KORKUNÇ

Yine kapatıcılığını dövmemle ölçme kısmımıza geldik :D
Aşağıda da gördüğünüz gibi kapatıcılığı oldukça iyi zaten adı üstünde MÜKEMMEL KAPATICILIK
Ama yine dediğim gibi çizgilere de güzel doluyor.

Görsel yarım pompanın tüm elime yayılışı.



Günlük olarak ASLA kullanılacak bir fondöten değil bana göre.
Ama porselen makyaj için kesinlikle alın derim.

Fiyatı : 35 lira


Diğer yazıda görüşürüz!

Öpücükler :**





You May Also Like

5 yorum

  1. flormardan hiç fondöten kullanmadım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'in fondotenleride pudralari da yogun yapida zaten veya ya cok acik ya cok koyu. Gunluk gidicek hicbir fondoteni yok zaten :/

      Sil
    2. Flormar'in fondotenleride pudralari da yogun yapida zaten veya ya cok acik ya cok koyu. Gunluk gidicek hicbir fondoteni yok zaten :/

      Sil
  2. Ben de bayıla bayıla kullanıyorum bu fondöteni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten kullanmaya dönecek olsaydım kesinlikle bunu kullanmaya devam ederdim <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.