Garnier Skin Naturals İnceleme

by - 17:15:00

Merhabalaaar!

Dersler başlayınca yine boşladım buraları :( Ama işinize yarayacağını düşündüğüm bir inceleme yazısıyla karşınızdayııımm tatatattaaaaa!





 Garnier bir süredir hem uygun fiyatlı hemde gerçekten işe yarayan harika ürünler çıkarmaya başladı. Benimde severek kullandığım,aynı etkili başka ürünlere o kadar para bayılmaktansa bu ürünlerle bilgi sahibi olmanız için bir inceleme yazısı yazalım bakalııımmm..

   1-EXPRESS ÇİFT ETKİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ


 Benim gibi bol bol rimel sürüyorsanız eğer ayrı bir göz makyaj temizleyicisine ihtiyacınız kesin vardır. Ben ürünü disk pamuğa bir kaç damla damlatıp,gözlerimin üstünde biraz bekletip içten dışa silerek(çok bastırmadan) uyguluyorum.

   -Tek hamlede çok başarılı şekilde temizliyor.
   
  -Kullandıktan sonra gözde yapış yapış yağlı hissi vermiyor.

  İçindeki Arginine ile kirpikleri 4 haftada beslemeyi vaad ediyor.Öyle bir etkiyi hala görmedim ama kirpiklerimdeki yumuşaklığı hissedebiliyorum.Ve temizlerken dökülen kirpik sayım azaldı.Ama tabiki üründe yazıldığı gibi kirpikleri daha kalın,yoğun yapmıyor.En azından şimdilik böyle.

Ürün 125 ml 13,99 lira

2-KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


   


Sıra geldi artık çoğumuzun kullandığı makyaj temizleme suyuna.

Ürün fiyatına göre gerçekten iyi iş çıkarıyor ama göz makyajı çıkarmada tam bir fiyasko. Ten makyajında ise makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü toniklediğimde hala kalıntılar pamuğa geliyor.Çok harika bir ürün değil ama etrafa baktığınızda bu fiyata bulabileceğimiz en düzgün ürün bu. 
Tekrar alır mıyım sorusuna gelirsek muadili gösterildiği Bioderma'ya o kadar para bayılmak içimden gelmiyor.O yüzden daha iyisi olana kadar almaya devam edeceğim bir ürün.

Ürün 200 ml 17,99


3-ARINDIRICI TONİK /  KARMA-YAĞLI CİLTLER



                


3 ürün arasından en sevdiğimsin seeeen :D Bu ürüne tek kelimeyle bayııılldıııığğmmm. Çok klişe oldu ama olsun.Ben makyajımı çıkarıyorum,içim el vermeyip yine suyla yıkıyorum sonra yine disk pamuğa bir kaç damla ve tampon hareketlerle yüzüme uyguluyorum.

Bence tonik gece bakımında çok önemli.Yüzünüzü gerçekten rahatlamış hissediyorsunuz doğru ürünlerle.


-Yüzünüze yeşil çay ve Moringa özleriyle harika bir serinlik ve ferahlık veriyor.

-Makyaj kalıntılarını sonuna kadar temizliyor.

-Sürünce bir kaç dakika yüzünüzde yapış his kalıyor ama sonra matlaştırdığınızı hissedebilirsiniz.Aynaya bakınca zaten görüceksiniz.


Uzun zamandır böyle bir ürün arıyordum ve açıkçası lanet L'OREAL ÜÇ ETKİLİ CİLT DÜZGÜNLEŞTİRİCİ TONİK zımbırtısının yüzümü cayır cayır yakmasından kurtuldum.

Tekrar alacağım ürünlerden ilki kesinlikle bu tonik.

Ürün 200 ml 12.50 lira



Son olarak ürünlerin etkilerini anlayabilmeniz için fotoğrafları yerleştiriyorum. 
                                       (Eyeliner kasıtlı öyle sürüldü aman bilesiniz :D)


EXPRESS ÇİFT ETKİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ
(Tek hamlede çıkardığı)

KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
(Tem hamlede çıkardığı)


  Uzun bir yazı oldu ama umarım işinize yaramıştır. İçlerinde kullandığınız ürünler varsa yorum bırakmayı unutmayın. 

Öpücükler :*


                                         




You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.