H&M Kabuki Brush - Lip Pen Berry Kiss

by - 19:09:00

      Merhabalaaaar!

 Bayadır yazmadım farkındayım ama üniversite,taşınma vs vs derken bi bakmışım hala yazı yazmamışım. Aslında başka bir sebepte makyaj yazıları yazmaya başlamak istiyordum ama sonra video mu çekeyim yazayım mı derken karıştı gitti :( Sizce nasıl olsun? Yorumlarınızla biraz yardım fena olmaz Salem Cadılarım :*

   Neyse neyse gelelim bugünkü yazımızın başrollerineee.

 İlk olarak KABUKI BRUSH 'la başlayalım.

 Tombik ama ufak ,acayip tatlı bi fırça kendileri. Üstünde belirtmemişler ama pudra sürmek için ,unutmadan belirteyim. Zaten toz pudra veya sıkıştırılmış pudra bu tarz kabuki fırçalarla çok daha iyi sonuç verir. 

  --- Klasik kabuki fırça sertliğinde , ürünü uyguladığınızda çok acıtan bi tarafı yok.
  --- İlk yıkamada anlamsızca kıl döktü.Bi an gerçekten acayip büyük hayal kırıklığı yaşamıştım ama kıl dökme sadece o yıkamada kaldı. Biraz nazik davran bana demişte olabilir ama nazar boncuğu olsun. :D


 Genel olarak idare edebilir fırçalardan ama ben kendisini çok sevdiğim için makyaj çantamda RIMMEL LONDON STAY MATTE pudramla kapana kısıldılar :D 
Yanımdan ayırasım yok. Çabucak uygulanıyolar , biraz T bölgesine biraz çeneye tatatata taaaaa!! 
  
     Fiyatı 14.95


  İkinci olaraaakk  LIP PEN-BERRY KISS!!
  


   Bu tarz rujlara kesinlikle bayılıyorum çünkü kullanımı pratik , kolayca sürülebilir ürünler. Amaa şunun rengi çok fazla şeker.

       -Dudağı kurutmuyor 
       -Yumuşak ve hafif parlak bitirişli
       -Asansörlü olması daha pratik yapmış
-Kalıcılığı ise orta


Dudağımda gördüğünüz günışığındaki rengi. Cidden ilgi çekici bir renk. Eyelinerla güzel bir makyaj tamamlayabilir.

BONUS:Dün birden allık sürmem gerekti,yanımdada sadece BERRY KISS vardı. Noktalar halinde yanağıma pıt pıt pıt . Sonra ellerimle dağıttım ,çok doğal harika bir pembe oldu. O an gönülleri fethetti *.*
  Yanağımdaki görüntüsü aşağıda :)





          Fiyatı 8.95

Lip pen'in iki farklı rengi daha vardı yanlış hatırlamıyorsam. 

   
   Bence fiyatlarına göre iyi iş çıkardılar.Hele ki LIP PEN bittikçe yenilenicek , hatta stoklayabilirim shhh :)

 Öpücükleeer :*





   
   

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.