Essie-Dive Bar 90

by - 04:12:00


Merhabalaaaaaar Salem Cadılarıııımmmm...


  Bugün sanırım aşık olarak aldığım tek ojeyi yazmak istedim.


VE KARŞINIZDA ESSIE - DIVE BAR 90





 Benim en sevdiğim renk zümrüt rengidir. Hatta ona yakın,yanından geçen her rengi severim *.*
    Kameramın şarjı bittiği için telefondan çektim umarım rengini görebiliyorsunuzdur. 


Dive Bar 90 içinde mor ışıltıları olan bir yeşil. Gün ışığında bile yakından bakmazsanız siyah gözükebilir. 



Tırnağınıza tek kat sürdüğünüzde istediğiniz sonucu alamıyorsunuz,bu yüzden en az iki kat sürmelisiniz salem cadılarım.

Şuan o kadar çok methiye yazabilirim ki bu ojeye ama hepsi az gelebilir.
Günlük ve gece makyajınızı-kıyafetinizi tamamlamaya kesinlikle yardımcı olucaktır.Işıltıları fazla ama günlük kullandığınızda göze batıcak şekilde değil.
Hem sonbaharda gelmişken mat mor rujlarla harika bir görüntü oluşturabilir. 

Kesinlikle galaksiye benziyor ilk aldığımda da dedim. Tamam erkek arkadaşım göstermeseydi standda görmeyebilirdim ama aramızda kalsın :))

Galaksi demişken kesinlikle aynı renklerin olduğu resmi buldum yeeey :D
Tenks tumblr :*




Bu arada ben DEBENHAMS - Cevahir 'den aldım. 
Normal fiyatı 27.5 lira ama indirimdeydi hepsi 20 liraya aldım


Öpücükler :*







You May Also Like

1 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.