Hipder Alışverişi/Revlon-Hard Candy-Nivea Lipbutter

by - 06:22:00

Merhabalaaar :)

***Yeni adıyla artık Hipder. Çok daha güzel işlere imza attı. Takip etmeyi unutmayın.

  Instagram butiklerine,alışverişlerine her şeyine bayılıyorum. En sonunda dayanamayıp bende bir şeyler kaptım valla. :)

  Benim alışverişim KozmetikVar 'dan oldu. Funda Hanım'ın harika şeylerle dolu instagram hesabı için buraya zıpzıp

  Funda Hanım sipariş öncesi,sipariş sonrası gerçekten müşteriye verdiği değeri çok tebrik ettim. Ben havale işlemini yapar yapmaz kargom hemencecik yollanmıştı.

  Peki bu tatlı , ilgili,hayvansever hanımdan neler aldııığğğmmm..

Swatchlarıyla hepsini inceleyelim kısacık ...

1-Revlon Lipstick 055 Sienna / Colorbust Lipbutter 053 Sorbet

Günlük makyajıma nasıl sade ama ilgi çekici bir ruj - dudak balmı eklerim derken gördüğüm iki şeker bunlar.Revlon ülkemize kesinlikle gelmesi gereken markaların başını çekiyor bence de ne zaman gelir orası meçhul :( 


***Ha bir de Nivea'nın ısırmamak için kendimi zor tuttuğum harika kokan , dudakları yumuşacık yapan lip butter'ı var.Nivea bunları ülkemize getireceğini duyurdu bu yüzden onun yazısını ayrı yazacağım için eklemiyorum :)


2-Hard Candy - Shadow Dancers 578 'head to toe'

İkili harika krem farlardan biri karşınızda.Gözlerinizde ombre yapabileceğiniz bir tık açık ve bir tık koyu renkleriyle harika harikaağğ bir krem far.Özellikle kalıcılığına bayıldım.Aplikatör ucuyla sürüp , parmaklarınızla hemen yedirdiğinizde tatatatataaa 


3-Hard Candy 260 'daydream' - 062 'bad repulation'

Imm nasıl diyorlar 'pigmentasyonu muhteşem.' Ahahha çok moda oldu bu cümle söylemeden geçemezdim :D 
Şaka bir yana kullanmaya kıyamıyorum.Gülmeyin gerçekten. Neyse daha fazla konuşamayacağım..



4- Hard Candy Fox in a box -Hot Flash

Koyu pembe allıklardan uzak dururdum ama bu acayip tatlı pembesiyle utangaç kızarıklığı yaratıyor yanaklarda.İçinde 4 farklı renk bulunuyor.Hepsini karıştırıp o güzelim pembeye ulaşıyoruuuzzz.



Benim bütün alışverişim bu kadardıı.. Funda Hanım'a burdan hala ülkemizde olmayan bu ürünleri bizlere ulaştırdığı için çok teşekkür ediyoruuumm. 

Öpücükler :*





You May Also Like

3 yorum

  1. Resimler nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı soruyu şu an ben soruyorum. Bu yazı dahil bir çok yazıda silinmiş.

      Sil

  2. After checking out a number of the blog articles on your web page, I really like your way of blogging. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please visit my web site too and tell me how you feel. yahoo mail sign in

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.