VS-SEDUCTION/DARK ORCHID-VÜCUT SPREYİ

by - 05:28:00

Merhabalar!

Berbat bir alışverişi harika bir VS  vücut spreyiyle bitirdim sayabiliriz!                     


Şişesine bile bayıldım. Vücut spreyleri her ne kadar parfümler kadar kalıcı olmasalarda onlar kadar iyi kokuyorlar. 

  Body mist almayı daha çok yaz sonuna bırakıyorum. Tamaaaam yazın sıkılıyor bu şahane şeyler.  Ama biraz mantıklı olmak gerek kızlaaar. 

 Açıklamak gerekirse bu şişenin teki yazın 85 tl'ye satılırken ben geçen gün AKASYA AVM'den iki tanesini 85 liraya aldım. Tabiki diğeri sevgilimin kız kardeşine hediye gitti :) 






Bendeki sprey DARK ORCHID. Baharat kokularına bayıldığım için sanırım atladım direkt :) Çok burnu acıtmayan şekerli baharat kokusu diyebilirim kendileri için. 

 Bir SEDUCTION serisi üyesi DARK ORCHID. 
 SEDUCTION ; VS'nin en tutkulu ve baştan çıkarıcı koku serisi olarak geçiyor. 
  Peki bana göre öyle mi? Ahaha tabiki öyle :)
   

  Hediye kutularına bayılıyorum böyle markaların *.*   

            Öpücükler :*
   

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.