Neler Aldım | No.1 |

by - 12:13:00

Baş ağrısıyla dolu hariiiiikkaaaaaa (!) bir günden merhabalar Salem Cadıları..

   Bütün gün masama değişik şeyler bulucam diye tepmediğim yol kalmadı. Eminönü- Sirkeci - Galata.. Hoş
aradığım şeyler H&M'deymiş eve gelince internetten öğrendim ama üzülmedim.Gerçekten.Neyse tamam kapattık konuyu :(
  
    Kısa günün kârı desem mii bilemedim.
 Ah ama anneyle alışverişe çıkmak gibisi yook.  NOT SPEND UR MONEY ,MA GIRL :D 

    O kadar yer dolaşıp ,hiçbir şey almayıp ,eve dönerken Zeytinburnu / Olivium 'a öylesine girdiğin halde hesapta olmayanları almak bize özgü sanırım. :) 

Gelelim aldıklarımaaaa

        1-Polo Garage 
       


           


    Benim aklımda sadece masa ıvır zıvırları bi de kapşonlu (RAHATLIKTAN ÖLEBİLİRİM) almak vardı. 
     Annem ne ara gördü ne ara beğendi bilmiyorum ama ben bayıldım bu cekete. Kesinlikle her kuruşunu haketti bence. Aslında beyaz diye bi tereddüt etmedim değil hele ki benim gibi sakara ASLA! :)
   Fiyatı ise 250 TL'den 135'e düşmüştü *.*    
Yine tabiki hediye paketiii yaptırdım ahah :)

   **Aynı ceketten bir tane daha vardı. Onun fiyatıda 165 TL'ydi. Bu defolu falan diye değil,geçen yine bi mağazada başıma gelmişti. İki sezon aynı ürünü çıkarıyorlar.Sezon farklarından dolayı fiyat farkları oluşuyor. Haberiniz olsun salem cadıları.

         2- KOTON
     

  Outlet mağazalar kadar sevindirik yapan bir şey varsa o da şeydir.. Şeeeey.. Imm bulamadım. 

     Bir yaz sezonu boyunca arkası uzun ince beyaz gömlek aradım. Piyasadaki her gömleği denedim. Sırf o mint yeşili kumaş pantolonum için. HER ŞEY MİNT YEŞİLİ İÇİN!! 
   Sezon başında 70 lira olan saten gömlek o sevimli kırmızı etiketle ne kadaaaar tatlıydı askıda. Ahah :D  
   Eveeet tabiki 20 TL'ye alındı bu gömlek :)
  Sezon başında görsem yine alırdım,o apayrı . 

            3-GRATIS


     

    


   Garnier- Saf ve Temiz Peeling
   İlk defa deniyorum bu ürünü. Bayadır peeling ürününe ihtiyacım vardı. Diadermine ve bunun arasında kaldım ama görevli kız bunun cildi canlandırdığını,siyah noktaları temizlediğini söyledi. Deneyelim görelim bakalım. Kullanıp inceleme yazısını yazacağım :) 

**Üstündeki yazılar İngilizce çünkü üstlerindeki Türkçe etiketlerini söktüm meraktan :D

     
          Benden bugünlük bu kadar. 
       Öpücükler :*
       

***ZEYTINBURNU-OLIVIUM ; ÇOĞU MAĞAZASIYLA OUTLET . YOLUNUZ DÜŞERSE GERÇEKTEN UĞRAYIN DERİM. MANGO VE KOTON'U AYRICA KURCALAYIN :) 

          

       

   

          
     
      
      

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.