2014-2015 Sonbahar/Kış Makyaj ve Saç Trendleri

by - 13:47:00

Merhabalar Salem Cadıları


   Bu yazıyı bilmiyorum kaçıncı yazışım kaydedilmemiş vs aksalıklar inşallah bu sefer düzgün olucak.
   Hazırsanız başlayalııımm

   
     1-NUDE

   Aslında var ama yok.Net açıklaması bu.Doğal ,taze ve genç cilt bu sezonun en temel yapısı.  
  Nude aslında yaz sezonunda tırnaklarda yerini baya almıştı. Yüzümüzde bundan nasibini alıcakmış demek ki :)

      


  2- Highlighter 
 
 Aydınlatıcılar bu sezonun en önemli makyaj malzemesi. Doğal bir cilt oluştururken aydınlatıcılar çok yardımcı olucaklaaar.

      3- At kuyruğu 

  Uçuş uçuş saçlar bu sefer yok toplu,sade ve şık at kuyruklarıı vaaar. Fönlü saçlarla daha bir çekicisiniiiizz. Saçımı kestirmemin tek acı tarafı bu. Neyse bu maddeyi hızlı geçiyorum.Daha fazla dayanamiciğim.
    

     

       4-Kalın kaşlar 

   Madem doğal bir görünüm olucak bu sezon,bunu kalın kaşlarla tamamlamak en iyisi.  
   Benim gibi doğal kaşlarınız kalınsa (önce şanslı olduğumuzu belirteyim:D) far veya kalemlerle hafif dokunuşlarla daha düzgün kaşlara merhaba diyebilirsiniz :) 
  Ha eğer sarışınsanız kendi kaş renginizden 1-2 ton koyu bir farla çok daha iyi görünürsünüz diye düşünüyorum. 
   
    

   
          5-Metalik gözler

  Gece gezmelerinde ıslak uygulamayla bütün dikkati toplayacaklardııır. Ah biraz cesaretim olsa oluşturucam böyle bi palet ama. Neyse neyse bi bakmışız almışım :) Beyaz tenlerde duruşlarına bayılıyorum , esmerlerde altın tonları harikalaaaaaaar. Düşünün derim.Özellikle Dolce&Gabbana'nın defilesinde bayıldım bu renklere :)

   
 

        6-Tek far , bütün göz 
 
   Tek renk far ile bütün bir gözü çerçeve içine almaaak... Ben renk geçişlerini seven biriyim dümdüz çerçevelenmiş bir göz bana çokta çekici gelmiyor. Ama yapan (Stella McCartney defilesi) yapmış bize susup oturmak kalır :D
     
      

      

      7- Alt kirpiklere hücuuuum!

  Twiggy Lashes diyorlar kendilerinee. "Üst kirpiklere verdiğin yoğunluğu birazda alt kirpiklere versen sende Twiggy olabilirdin" demişte olabilirler. Bilemem ama bana fazla yapay geldi. Geçen sene kokoş bir ablamızda görmüştüm , kirpiklerine bakmaktan alacaklarımı unutmuştum. Bi bildiği varmış azizim :D
    


   HER NE KADAR SADE BİR SONBAHAR/KIŞ SEZONU OLACAKSA BİLE BENİM ASLA VAZGEÇEMEDİKLERİM;
  

         -Dumanlı Göz/Smokey Eye
       
       Sonbahar=Dumanlı Göz 
     Başka açıklamaya gerek var mı? :)

         -VAMP DUDAKLAR
      
      Kırmızı,kırmızı daha çok kırmızı.Bordo,vişne çürüğü tonlarında rujlar asla vazgeçilmeyecek renklerdeeen salem cadılarım. Asıl mat olanları gözü kapalı alınııır.

         -Ok gibi kirpikler
    
     Yüzü gösteren kaştır,gözü gösteren kirpiktir a dostlar :) Kat kat sürülen rimeller , simsiyah , upuzun kirpiklerden vazgeçmek öyle kolaymıymışmış ki?? 
 

**Eğer göz makyajınızda yoğunlaşacaksanız dudaklarınız sade olmalı,dudaklarınıza yoğunlaşacaksanız gözleriniz sade olmalıı.Daha göz alıcı görünmek için ufak bir bilgi:)


      Benden bu kadar , umarım yardımcı olmuşumdur SALEM CADILARI. Güzel bir mevsim dileriiim. 
  
                Öpücükler :**


      
  

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.