Takma Tırnak Nasıl Çıkartılır?/ imPRESS

by - 03:20:00

Merhabalar!

Hepimizin tırnakları #ojesizgezmeyenlerkulubu 'ndeki gibi mükemmel değil.Yani.
Bizde eğer tırnaklarımız kırılmaya müsaitse,şekilleri güzel değilse vs bir çok nedenden dolayı
takma tırnaklara koşuyoruz.

Bugün sizlere bu takınca muhteşem duran ama çıkarması için aynı şeyi söyleyemediğim takma tırnakları nasıl acı çekmeden çıkarabilirsiniz onu göstereceğim.

Bunun için kendinden yapışkanlı imPress tırnaklarını kullandım.

Tırnağın elimdeki duruşu bu şekilde.

Ve imPress tırnakların  sağlamlığına hayranlığımı söylemezsem olmaz.
Duşa girdim,bulaşık yıkadım,ev temizledim vs vs 4 gündür aralıksız tırnağımdalar hiçbir oynama olmadan.
Baskıları ise çok kaliteli.4. günün sonunda çıkardığımda sadece uç kısımlarındaki french beyazlıkları gitmişti, o da çok çok hafif şekilde.

Gelelim çıkartma işlemine.

Öncelikle bize gerekenler ;

ASETON 
SICAK SU





Sıcak suya 8-9 damla aseton damlatıyoruz.
Sıcak olması önemli çünkü yapıştırıcıyı yumuşatmamız gerek.



Ellerimizi 5 dk içinde bekletiyoruz.
Bekletirken tırnağın üst tarafından yavaşça yapıştırıcı ile tırnağı ayırıyoruz.


Dediğim gibi yukarıdan aşağıya doğru.
Çünkü tırnaklarınızı zorlarsınız ve bu baya canınızı acıtır. 



Tüm tırnaklarınıza aynı işlemi uyguluyoruz.
Fakat söylemek istediğim başka bir nokta var.Tırnakları çıkardıktan sonra tırnaklarımın üstünün soyulduğunu fark ettim.
Benim gibi zayıf tırnaklara sahipseniz bu tarz tırnakları çok tercih etmenizi önermiyorum.
Hatta takma tırnaklar , tırnağımdalarken bir yere takıldılar ve serçe parmağımın tırnağı köşeden kırılmıştı.
Zayıf tırnaklarınızı daha da zayıflatırlar.Bunun için çok mecbur kalmadıkça kullanmayın.




Sizin de kendi yöntemleriniz varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın :)

Öpücükler :*






You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.