Blogger Buluşması #ışıltılıbuluşma

by - 05:50:00

Merhabalar!

Uzun zamandır yazamamamın nedeni tamamiyle bu yazının konusu.
Geçen gün uzun süredir çok yakın blogger arkadaşlarımla planladığımız GLAMIND.COM
internet sitesinin açılışını yine blogger arkadaşlarımızla kutladık.

Aslında tanışmak istediğimiz / önceden tanıştığımız arkadaşlarımızla muhabbet ettik demek daha doğru olur.

Öncelikle etkinliğimiz Cevahir Avm/O'KAFE 'de gerçekleşti.

Gerçekten havalar İstanbul'da deli gibi sıcak ve hepimizi anca limonata kendine getirdi.


Hep beraber bol bol fotoğraf çektirmeyi unutmuş olabiliriz evet :)



Bize etkinliğimizde eşlik eden firmalarda vardı.

HARMOLANCE'ın kurucusu kendisi de bir kimyager olan Didem Hanım bize tüm ürünlerinden , yeni çıkacak olan şampuanından bahsetti.



Ama etkinliğimizde bize çoğu blogger arkadaşımızın övdüğü , hepimizin çok merak ettiği ''Ayak Topuk Bakım Kremi'' ile eşlik etti.

Bizimle beraber olan bir diğer marka REVOX 'tu.
Sıla ( @makyajimsiseyler) ve ben markanın at kuyruğu şampuanını zaten severek kullanıyorduk.
Gamze Hanım taaa Ankaradan bu sıcakta bizim için geldi ve tüm şampuan-serum ve saç maskelerini tanıttı. 
Benimde uzun zamandır bu ürünü kullanan ve size yorumlayacak biri olarak bir kaç sorum vardı . Kendisiyle birebir cevaplamak gerçekten beni çok mutlu etti.

Didem ve Gamze Hanım ile zaten daha önce telefonda konuşmuştuk.
Yakından daha pozitif,canayakınlarmış. Gelmelerine çok sevindim.

Bizimle beraber olan son firmamız TATLIMEYVE.COM

Öncelikle benim çikolatanın içinde bulunan kimyasal tatlandırıcılara alerjim olduğu için sadece doğal şeker pancarından yapılan Torkuyu yiyebiliyorum.
Ve önümüze bu harika sepet ve kurabiyeleri koyduklarında büyük bir iç savaş yaşadım.
Çünkü bir çok firma insanları düşünmeden sadece ticari düşüncesine bakıyor ve gerçekten bu benim için bir facia.







Bunları gördükten sonra yaşadığım şeyleri tahmin edemezsiniz :D
Gerçekten günün bombasıydı bu sepet. HEPİMİZ BAYILDIK..
Ve söylemek isterim ki ben çikolata-şeker vs yedikten 15-20 dk içinde kaşınmaya başlarım dediğim nedenden dolayı.

VE HİÇBİR ŞEY OLMADI. Bende inanamadım ama bir kaç tane fazla kaçırmış olabilirim :)

Sponsorlarımızı topluca göstermem gerekiyor çünkü hepsi ürünleriyle , destekleriyle yanımzda oldular.
Yepyeni site açılışımızdan sonrada destek vereceklerini söylediler.
HEPSİNE EKİP ARKADAŞLARIM ADINA KOCAMAN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.



       HARMOLANCE




BIOPOINT IŞILTILI ŞAMPUAN
IMPRESS SİMLİ TAKMA TIRNAK
POT O'MIRACLE LIP BALM



Takma tırnakların denenmiş hali <3
Şevval ise takma sürecini youtube kanalında paylaştı. 
İzleyip kanalına abone olmak için zıp zıp




                                       
                                                              OJEEMODA/INSTAGRAM
         Beril ( @bestmakeupfriends) ve benim #potterhead olarak ne kadar bayıldığımızı anlatmamıza gerek yok sanırım :D
                                           











Bizim için sitemizin logosunun olduğu bir defter yolladılar.
Hala kıyamadım yazmaya :D














KATILAN-KATILAMAYAN TÜM DAVETLİLERİMİZE VE SPONSORLARIMIZA TEŞEKKÜR GERÇEKTEN BORÇ BİLİYORUZ.
BİZİ BU HEYECANLI ZAMANIMIZDA YALNIZ BIRAKMADIKLARI İÇİN.


Öpücükler :*













You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.