Bepanthol | Bepanthol For Tuba Ünsal Etkinliği

by - 23:56:00


Selam!
Uzuuun soluklu bir aradan sonra mavi dolu bir yazı ile karşınızdayım!

Severek kullandığım Bepanthol ' ün yeni yüzü TUBA ÜNSAL oldu.
Detaylar için, hadi başlayalım!






Geçtiğimiz haftalarda Soho House'ta gerçekleşen Tüba Ünsal x Bepanthol partisindeydim.
Girişte yukarıda gördüğünüz gibi Bepanthol denilince akla gelen iki renk MAVİ VE BEYAZ bir giriş ile karşılandık.
Partiden önce Bepanthol'ün yeni yüzü Tuba Ünsal 'ın davetlilerine ve firma yetkililerinin bulunduğu bir yemek organizasyonu vardı , bizi bu yüzden beklettiler.Girişte de yetersiz sayıda oturma yeri olunca hafiften ayakta kaldık sayılır :/ Erken gelen arkadaşlarımızı da yemek tarafına almışlar. Biraz ilginç karışıklıklar,aksaklıklar yaşandı.
Bu yazının konusu değil tabiki bunlar ama firmaya partinin en başından sonuna kadar bizi rahatsız eden durumları mail attıktan sonra etkinlikle ilgilenen sevgili Pelin Arslan hepimize telefon ederek geri dönüş sağladı. Ben özellikle geri dönüş için kendi adıma teşekkürlerimi en azından buradan iletmek istiyorum. :)
Tenezzül etmeyen,adam yerine koymayan firmaları da çok gördük bu yazılarda çünkü.
 Neyse .

Partinin detaylarına geçelim <3


Duvarlarda reklam filmlerinin afişleri asılmıştı. 
Partinin mavi renk düzenini , reklam filmlerinin baskın mavi rengini çok sevdim.
Maviyi çok sevmemle hiçbir alakası yok tabiki :)

Aşağıda gördüğünüz gibi koltuklarda yine mavi rengindeydi.
Genel olarak birbirinin neredeyse aynısı mavi tonları kullanılmıştı.

Benim en beğendiğim reklam ve afişi aşağıda gördüğünüz afiş oldu.
Çünkü benim tarzıma , günlük halime çok yakın bulduğum bir çekim olmuş.






Toplamda en azından benim sayabildiğim kadarıyla 4 adet reklam filmi çekilmiş.
Parti ilk olarak bu reklam filmlerinin gösterimiyle başladı. 
Her birinde sahne arkası teması vardı. 
Şimdi ise billboard'larda görüyorsunuz reklamları :)

Bana kalırsa Tuba Ünsal en ideal seçimlerden biri olmuş. 
Gerek dış görünüş gerek meslek hayatı gerekse ünlü olmanın verdiği magazinsel hayatı açısından Bepanthol firmasının naif ve doğallığıyla bütünleşmiş.

Benim düşüncelerim bu yöndeydi <3

Aşağıya etkinlikten bazı kareler bırakıyorum.









                   



Bu güzel işbirliğinin basın kitlerine beraber göz atarsak ;



İlk olarak sevgili Tuba Ünsal 'ın teşekkür kartı vardı.
 Severek kullandığım 
- DUDAK BAKIM MERHEMİ
-CİLT BAKIM KREMİ
-ONARICI BAKIM MERHEMİ
hediyeler arasındaydı.

Her birinin tek tek yazısını yazmayı düşünüyorum çünkü dudak bakım merhemi ve cilt bakım kreminin uzun zamandır etkilerini deneyimliyordum. Devamlı aldığım ürünler arasında bu yüzden belki benden ekstra ipuçları bulabilirsiniz diye tek tek yazmayı düşünüyorum.
Onarıcı bakım merhemini ise daha yeni deneyimleme şansını buldum bu kit ile.
Ancak etkisi inanılmaz.

Ayrıca bu işbirliğini ' Tuba for Bepanthol ' ve #bepantholciltbakımı olarak instagramdan takip edebilirsiniz.



Bepanthol ekibine , sevgili Tuba Ünsal 'a ve bizlerle ilgilenen Pelin Hanım'a teşekkürlerimi yolluyorum.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

7 yorum

  1. keyifli bir gün olmuş .... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için ❤️

      Sil
  2. Çok keyifli bir akşam olmuş, ne güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça güzeldi,kızlarda olunca tadından yenmedi resmen 😍😍😍

      Sil
  3. Onarıcı Bakım Kremini Rüzgar'ın egzaması için deneyeyim ben de, güzel denk geldi bu yazı! Ayrıca çook güzel bir akşam olmuş, mavinin yarattığı havaya ben de bayıldım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcıım egzaması için Onarıcı Bakım Merhemi olarak iste kremi çıkınca ağızdan yanlış veriyorlar. Kuruluktan kanamış bölgeleri o kadar rahatlattı ki , eminim hafifleteceğine 😍

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.