Neler Aldım? | No.2 |

by - 04:54:00

Merhabalar!
Bu ikinci alışveriş yazım.İlkini bloğumu açarken yazmıştım.
Ama şimdi o kadar garip geliyor ki.Neyse duygusallığa gerek yok .:)






Öncelikle hala devam eden indirimleri açıklayayım.

-Victoria's Secret çoğu üründe %60 indirim var.
-Twist %50 indirim vardı neredeyse her şeyde.
-Sephora ise klasik yaz indirimlerine başlamış.
-H&M ? Her zaman ucuz zaten :)

WATSONS


-Rimmel London Concealer 14.99
-Rimmel London Apocalips Likit Rujlar (Bir alana bir bedava ) 15.00
-En çok merak ettiğim NYC likit eyeliner 5.99
-Sıcak Çikolata Yüz Maskesi 3.90



VICTORIA'S SECRET



Dediğim gibi bir çok üründe indirim vardı.
Gecelikler,iç çamaşırları,vücut spreyleri,çantalar,cüzdanlar vs vs
Ama şunun kadar tatlı bir cüzdan görmedim. (Şuan gözlerim kalp)
Makyaj çantası aslında ama avuç kadar,hani sadece rujunuzu,göz kaleminizi alın çıkın çantası.
20 lira.





SEPHORA
Bu set hakkında inceleme yazısı yazacağım.
Ama hepsini ayrı sevdiğimi söylemem gerek.Sene başında 14.99 gibi bir fiyattı.
Onu alamamıştım ama olsundu :D
Yazdığı gibi tabiki 19.90.



H&M
H&M bu indirim sezonu resmen ''Gelin ve beni yağmalayın '' dedi.Özellikle kozmetikte.
Allıklar 3 lira,törpüler 1 lira,ojeler 1 lira ,bronzerlar 5 lira vs
Benim aşırı fazla bronzerım olduğu ve onların bitmesini beklediğim için tercihimi bu allıktan yaptım.
Bununda bir inceleme yazısı gelicek. Ama acayip tatlı ve içinde hafif ışıltılar olan bir pembe olduğunu söyleyebilirim.
3 lira :D




DOUGLAS

Şimdi bir saniye.Bir şey soracağım.
Herhangi bir alışveriş yaparken kendinize alıyor olsanız bile hediye paketi yaptırıyor musunuz? 
Ve evet hediye paketlerine karşı büyük sapığım :D
Hele ki şu hediye paketini açmaya kıyamadım.
Ayyy çok güzelsiiin. 




Hediye paketine bakmaktan içinde ne olduğunu yazmayı unutuyordum :D
Tabiki Beauty Blender.
Berlinden aldığım daha fazla bana dayanamayıp parçalanınca yerine yenisi gelir.
Ben bunu aldıktan sonra yeni bir BB çıkmış olması ayrı bir efsane neyse onu da alırız bahane çıkmış oldu :)
Fiyatı 55 lira




TWIST

Son ürünüm likralı harika bir pantolon.
BAYILDIM SANA.
Ama basenleri fazlasıyla ortaya çıkarıyor böyle kumaşlar ve bu tarz pantolonlar.
Ama dediğim gibi olsundu :D
Yandan ve bilekten altın sarısı fermuar detayları ve rengi zaten görür görmez almamın tek nedeni.

Fiyatı 91 lira.






Öpücükler :*

You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.