Kiko | Unlimited Lipgloss 08-16-21

by - 15:38:00

Merhabalar!
Geceyi acilde iki iğneyle kapatıp ,ülkedeki selpak stoğunu azaltırken öncelikle ''Etrafta salgın var , C vitaminini unutmayın!'' demeden yazıya başlayamazdım :D

Yatakta mal gibi duvarla kesişirken artık yazı yazmam gerektiğinin farkına vardım.Evet.
O zaman ben susuyorum ve sizi hapşuruklarla yazıyı okumaya ışınlıyorum.

Kiko alışverişimi duyan artık kalmadı bence.

Bir diğerine geçme vaktidir artık!

Bu üçlünün bir de dördüncüsü vardı.Tam bir nude rengiydi kendisi.Numarasını hatırlamıyorum. (shameonme)






Soldan sağa numaraları 16-08-21

Son olarak swatlarına bakıp tüm eksileriyle artılarıyla yorumlarımı madde madde sıralıyorum.


Ben bunları gerçekten rafta görünce vuralarak almıştım.
Testerları da zaten tester sonuçta paramparça haldelerdi yine böyle elimde denemiştim.
Tabiki elimde yine o en kötü şeyi bile harika gösteren spotlardan ve dudak rengimi hiç hesaba katmadan alınca dudaklarımda swatchlamaya gerek bile duymadım.
İstediğim kadar ışık açsam da  zerre kadar rengi gözükmedi.

Kiko markasını dediğim gibi yurtdışına çıkamayıp instagram üzerinden aldığı için bir çok kişi,bir ürünü sadece markası güzel diye bütün ürünleri güzel diye düşünüp alıyor.
Benden lipglosları için sorduğunuz soruları cevapladım :)

*Klasik bir lipgloss ne ise aynısı.
Kesin ve net.

*Rüzgarda saçların dudaklara yapışması?
 EVET

*Sürüldüğü anda kenarlara toplanması? 
EVET

*Tek başına bu kadar rengini veriyor mu? 
Ahah HAYIR

*Dudakta o yapış yapış lipgloss havası oluyor mu?
En başta dediğim gibi klasik ucuzluktan aldığınız bir lipglosstan tek farkı KIKO olması.

*Peki kalıcığı?
Renk olarak pek bir şey beklemeyin zaten demiştim ve kalıcığı ortanın altı olabilir ama üstü asla değil.


BONUS

Instagram hesabımda geçenlerde bu lipglosslardan 21 numaralısını Flormar dudak kalemiyle birlikte kullandığımı yazmıştım.Böylece rengi çok daha belli ve daha kalıcı oldu.En azından lipglossunuz silinse bile dudak kaleminin rengi sabit kalacağı için dudaklarınızda o dudak çizgilerine birikmiş çirkin görüntüden kurtulabilirsiniz. :)

@elitsalemcadisi



Hepinize sağlıklı kocaman mutlu günler!
Öpücükler :*


       







You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.